Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowogród Bobrzański w sezonie 2020/2021

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 290 962 , fax. 683 276 663
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683 290 962, fax. 683 276 663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowogrodbobrz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowogród Bobrzański w sezonie 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia 1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywoływanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak opady śniegi i śliskość zimowa. Ma na celu utrzymanie przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi ( opady śniegu, gołoledź, marznący deszcz itp.), prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych. Zimowe utrzymanie dróg w szczególności polegać ma na: - usuwaniu śniegu z dróg, - usuwaniu błota pośniegowego - zwalczaniu śliskości zimowej ( gołoledzi, lodowicy, śliskości poślizgowej) poprzez pokrywanie dróg i ulic piaskiem z solą, lub piaskiem - posiadaniu zapasu materiałów uszarstniających i soli oraz bieżącym uzupełnianiu zapasów tych środków - utrzymanie pełniej gotowości technicznej i eksploatacyjnej sprzętu do zwalczania zimy - pełnieniu dyżurów - wykonaniu pracach porządkowych po sezonie zimowym polegających na posprzątaniu jezdni z nadmiaru środków użytych do posypywania oraz oczyszczenia wpustów(studzienek) kanalizacji deszczowej Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody,wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. 2. ZASADY PROWADZENIA PRAC ZIMOWEGO UTRZYMANIA NA DROGACH GMINYCH I POWIATOWYCH W SEZONIE 2020/2021 Zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2020/2021 objęto: - 72,848 km dróg powiatowych - 56,822km dróg i ulic gminnych Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych musi być prowadzone zgodnie z wytycznymi załącznika nr 1do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. (Dz. U. Nr 10 poz. 20) – załącznik 11 Do wszystkich dróg i ulic objętych przedmiotowym zamówienie należy stosować 4 standard zimowego utrzymania dróg. Zgodnie z Zarządzeniem nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. (Dz. U. Nr 10 poz. 20) podajemy opis stanu utrzymania drogi dla 4 standardu oraz dopuszczalne odstępstwa od standardu Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi w 4 standardzie w szczególności to : 2. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Zwalczanie śliskości prowadzone jest przez posypywanie na odcinkach decydujących o możliwości ruchu mieszanką piasku i soli. Zakładany czas odśnieżania nie może przekraczać 8 godzin od wystąpieniu opadów, z tym że dopuszcza się przy intensywnych opadach pozostawianie na jezdni zajeżdżonego śniegu i „języków” lodowych utrudniających ruch. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godzin. Ponadto Wykonawca niezwłocznie przystąpi do wykonania usługi, gdy Zamawiający stwierdzi niewłaściwe wykonanie zadania. Zamawiający telefonicznie lub pisemnie poinformuje Wykonawcę o odcinkach dróg gminnych i powiatowych gdzie należy ponownie wykonać usługę. O wykonaniu powyższych czynności Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego. Po zakończeniu sezonu zimowego, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do wykonania prac porządkowych, tj. oczyszczenia nawierzchni jezdni z piachu oraz wpustów(studzienek) kanalizacji deszczowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach