Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych w sezonie 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 na terenie Gminy Iwanowice”

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych w sezonie 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 na terenie Gminy Iwanowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypka dróg własnym materiałem w/g wykazu dróg stanowiącego – Załącznik nr 9: 3.2 Zakres robót obejmuje: STANDARD I 1) jezdnia odśnieżona na całej długości i szerokości łącznie z poboczami utwardzonymi i obiektami towarzyszącymi, 2) przejezdność całodobowa, 3) śliskość zimowa zlikwidowana (minimum dwukrotny przejazd) na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności na: • skrzyżowaniach z drogami twardymi, • niebezpiecznych łukach poziomych • obiektach mostowych, • odcinkach o pochyleniu ponad 4%, • przystankach autobusowych, • innych miejscach ustalonych przez zarządcę drogi. 4) likwidowanie śliskości na jezdniach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (grys o frakcji 4-16 mm). 5) maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. 6) rozpoczynaniu pracy sprzętu w czasie do 2 godzin od momentu wystąpienia opadów śniegu i stwierdzenia konieczności odśnieżania i posypki lub zgłoszenia telefonicznego interwencji dotyczących utrudnienia w ruchu na drodze przez zamawiającego 7) usunięciu materiału uszorstniającego, zalęgającego na jezdniach, obiektach mostowych w okresie do 21 dni po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg 8) ilość przejazdów w ciągu doby podczas odśnieżania i likwidowania śliskości zależna od panujących warunków atmosferycznych, 9) akcja na drogach powinna być zakończona przed godziną 500 w celu zapewnienia przejazdu pojazdom komunikacji publicznej i prywatnej. Dopuszczone odstępstwa: 1) śnieg luźny może zalegać do 2 godzin, 2) może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu do 5 cm. STANDARD II 1) jezdnia odśnieżona na całej długości i szerokości, 2) przejezdność, 3) śliskość zimowa zlikwidowana na wybranych odcinkach dróg (minimum jednokrotny przejazd) tj. na, 1. skrzyżowaniach z drogami twardymi, 2. niebezpiecznych łukach poziomych 3. obiektach mostowych, 4. odcinkach o pochyleniu ponad 4%, 5. przystankach autobusowych, 6. innych miejscach ustalonych przez zarządcę drogi. 1) likwidowanie śliskości poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (grys o frakcji 4-16 mm, grys hutniczy o frakcji 4-12 mm), 2) rozpoczynaniu pracy sprzętu w czasie do 2 godzin od momentu wystąpienia opadów śniegu i stwierdzenia konieczności odśnieżania i posypki lub zgłoszenia telefonicznego interwencji dotyczących utrudnienia w ruchu na drodze przez zamawiającego 3) maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. 4) place odśnieżone, 5) ilość przejazdów w ciągu doby podczas odśnieżania i likwidowania śliskości zależna od panujących warunków atmosferycznych, 6) akcja na drogach powinna być zakończona przed godziną 6:00. Dopuszczone odstępstwa: 1) śnieg luźny może zalegać do 4 godzin, 2) może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu do 7 cm. 3.3 W obu standardach Wykonawca zapewnia: a. ilość jednostek sprzętowo-transportowych o stanie technicznym gwarantującym utrzymanie przejezdności na drogach ( odśnieżanie, zwalczanie śliskości ) zgodnie z SST, stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ b. materiały do zapobiegania i likwidacji śliskości zimowej zgodnie z SST, c. magazyny do składowania materiałów przeznaczonych do zimowego utrzymania dróg d. miejsce postojowe wraz ze stałym dyżurem dla przynajmniej jednej pługopiaskarki lub po jednym pługu i piaskarce, znajdujące się na terenie Gminy Iwanowice, lub w pobliżu granic gminy (jednak nie dalej niż 15 km od granicy) gotowych do rozpoczęcia akcji czynnej w razie wystąpienia takiej konieczności lub na wezwanie Zamawiającego. Miejsce zawierające adres lub nr działki zostanie określony w formularzu ofertowym. e. zapewnienie stałej łączności ze sprzętem pracującym w terenie, 1. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę lub Zamawiającego. 2. Za wykonane usługi strony rozliczać się będą za pomocą faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę w 21 dniowym terminem płatności 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 15 października do 15 kwietnia w każdym sezonie zimowym. 3.4 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040) Uwaga: Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu robót w celu oceny i sprawdzenia możliwości, prowadzenia robót oraz oceny stanu istniejącego. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców w określonym terminie na wizję lokalną, natomiast deklaruje pełną pomoc i dostęp do terenu budowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobami upoważnionymi po jego stronie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty- zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę wykonawcy. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć oryginale lub w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 3) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty zgodnie z warunkami określonym w ust. 8 SIWZ. 6.2.Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej 1) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w szczególności dotyczącej firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców, 4) Oświadczenie, o którym mowa ust 1, składane jest w oryginale. Oświadczenie sporządzone w języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 5) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca, który ją złożył, nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach