Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW W SEZONIE 2011/2012

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2011-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW W SEZONIE 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Brwinów w sezonie 2011/2012, według poniższego zakresu: 1. Zadanie nr I - drogi gminne, którego zakres obejmować będzie: a) odśnieżanie dróg i ulic z zatokami przystankowymi i postojowymi, poboczami po obu stronach jezdni, b) odśnieżanie i posypywanie chodników, c) likwidacja gołoledzi bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez stosowanie mieszanki piaskowo - solnej, d) Odśnieżanie dróg i ulic w czasie opadów śniegu oraz likwidację skutków tych opadów (wg wykazu w załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy). 2. Zadanie nr II - drogi powiatowe ( opcja), którego zakres obejmować będzie: a) odśnieżanie dróg i ulic z zatokami przystankowymi i postojowymi, poboczami po obu stronach jezdni. Na drogach i ulicach z poboczami śnieg powinien zostać zepchnięty poza krawędź jezdni na szerokość 1 m., b) odśnieżanie i posypywanie chodników, c) likwidacja gołoledzi bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez stosowanie odpowiednich środków chemicznych lub mieszanki piaskowo - solnej d) właściwy dobór środków i zastosowanie odpowiedniego rodzaju usług, z uwzględnieniem występującego lub prognozowanego zjawiska atmosferycznego, zgodnie z Rozporządzeniem Wojewody Mazowieckiego z dnia 07.10.2002 r. (załącznik nr 12), e) Odśnieżanie dróg w czasie opadów śniegu oraz likwidację skutków tych opadów (wg wykazu w załączniku nr 3 do umowy). Zimowe utrzymanie dróg powiatowych będzie realizowane na żądanie Zamawiającego i według jego potrzeb, zgłoszonych za pośrednictwem przedstawiciela Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części zakresu usługi (prawo opcji). Uwaga: Wykonawca składa ofertę na całość zamówienia. Wybrany Wykonawca musi wykonywać prace jednocześnie na terenie całej Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,- PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, nie mogą być przenaszalne na rzecz osób trzecich i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3) kwotę gwarancji lub poręczenia; 4) wskazanie nazwy i rodzaju postępowania, którego dotyczy, a) okres ważności gwarancji lub poręczenia (nie może być krótszy niż okres związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), b) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp tj.: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach