Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych wraz z infrastrukturą orz parkiem zdrojowym na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój wraz z poziomym uprzątnięciem dróg i alejek parkowych 2022/2023

Gmina Goczałkowice-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, Szkolna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goczałkowice-Zdrój
    Szkolna 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    REGON: 276257720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych wraz z infrastrukturą orz parkiem zdrojowym na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój wraz z poziomym uprzątnięciem dróg i alejek parkowych 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1:a) usuwanie śniegu, błota pośniegowego, zasp, zapobieganie oraz likwidowanie śliskości zimowej powstałej na skutek gołoledzi, lodowicy, śniegu, szadzi, szronu i oblodzenia nawierzchni drogowej poprzez odśnieżanie, posypywanie materiałami uszorstniającymi i chemicznymi (rozmrażającymi) wszystkich dróg gminnych, parkingów, chodników, określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 11 do niniejszej specyfikacji – z wyłączeniem chodników, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r., poz. 2010 z późń. zm.), - łączna długość dróg do utrzymania 30 km b) pozimowe oczyszczenie dróg, parkingów, chodników, o których mowa w lit. a) powyżej, z materiałów użytych do zwalczania śliskości zimowej, które to usługi winny być wykonane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST), stanowiącą ZAŁĄCZNIK NR 7 do niniejszej specyfikacji.Zadanie II obejmuje swym zakresem :a. usuwanie śniegu, błota pośniegowego, zasp, zapobieganie oraz likwidowanie śliskości zimowej powstałej na skutek gołoledzi, lodowicy, śniegu, szadzi, szronu i oblodzenia nawierzchni alejek parkowych i mostków, określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 12a i 12b do niniejszej specyfikacji, poprzez odśnieżanie, posypywanie materiałami uszorstniającymi tych alejek parkowych i mostków, łaczna powierzchnia alejek wynosi ok. 10 500 m2., długość alejek ok. 3,5km, szerokość alejek ok. 3m.b. pozimowe oczyszczenie alejek parkowych i mostków, o których mowa w lit. a) powyżej, z materiałów użytych do zwalczania śliskości zimowej, które to usługi winny być wykonane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST), stanowiącą ZAŁĄCZNIK NR 7 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaZadanie I: Wykonawca musi się wykazać że wykonał co najmniej 1 zamówienie na usługi (wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), polegające na zimowym utrzymaniu dróg wraz z pozimowym uprzątnięciem dróg z materiałów użytych do zwalczania śliskości, o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto; i załączy dowody określające, że te usługi zostały wykonane należycie, (przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty). – dla zdania 1Zadanie II: Wykonawca musi się wykazać że wykonał co najmniej 1 zamówienie na usługi (wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), polegające na zimowym utrzymaniu parku wraz z pozimowym uprzątnięciem alejek parkowych z materiałów użytych do zwalczania śliskości, o wartości co najmniej 30 000,00 zł netto; i załączy dowody określające, że te usługi zostały wykonane należycie, (przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty) – dla zadania 21. Zadanie nr 1 - 2 pojazdy:samochód patrolowy -szt. 1 , samochód samowyładowczy - szt. 1, ciągnik z pługiem lemieszowym - szt. 2 , rozrzutnik do ciągnika - szt. 2 , koparko-ładowarka -szt. 1 , pługo – piaskarko – solarka dozująca i rozsypująca materiały- szt. 1 , pług wirnikowy + nośnik - szt. 1 , pojazd specjalistyczny do oczyszczania ulic (zamiatarka) - szt. 1 , ciągnik wraz z osprzętem o łącznej rzeczywistej masie całkowitej do 1 500 kg. - szt. 12. Zadanie nr 2 – 1 pojazdy.,samochód samowyładowczy o łącznej rzeczywistej masiecałkowitej do 3 500kg - szt. 1, ciągnik z pługiem lemieszowym o łącznej rzeczywistej masie całkowitej do 1 500kg, - szt. 1 , ciągnik z pługiem wirnikowym o łącznej rzeczywistej masie całkowitej do 1 500kg - szt. 1 , rozrzutnik do ciągnika - szt. 1 , pojazd specjalistyczny do oczyszczania alejek parkowych (zamiatarka) o łącznej rzeczywistej masie całkowitej do 1 500kg - szt. 1Zasoby ludzkie:Wykonawca musi dysponować min. 1 kierowcą sprzętu specjalistycznego służącego do usuwania śliskości zimowej, którzy posiadają uprawnienia do kierowania pojazdem + min. 1 pracowników fizycznych- dla zadania 1.Wykonawca musi dysponować min. 1 operatorów (kierowcą) sprzętu specjalistycznego służącego do usuwania śliskości zimowej, którzy posiadają uprawnienia do kierowania pojazdem + min. 1 pracownik fizycznych – zadanie 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach