Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Radziechowy w trzech sezonach zimowych, od dnia podpisania umowy/01.11.2020r. do 15.04.2023 r.

Gmina Radziechowy - Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-381 Radziechowy, Wieprz
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8676610 w. 112 , fax. 338 676 613
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziechowy - Wieprz
    Wieprz 700
    34-381 Radziechowy, woj. śląskie
    tel. 33 8676610 w. 112, fax. 338 676 613
    REGON: 55084100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Radziechowy w trzech sezonach zimowych, od dnia podpisania umowy/01.11.2020r. do 15.04.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Radziechowy gminie Radziechowy – Wieprz. Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Zamawiającego w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji. 2. Wykonawca winien podać koszt jednostkowy wykonania usługi – Cenę za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Zamawiający określa limit godzinowy dla poszczególnych sołectw wykonywania usługi za 100% zaoferowanej ceny. Limit godzinowy dotyczy jednego sezonu zimowego. W ramach limitu Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę za 100% podanej w ofercie ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Jeśli w danym sezonie zimowym limit godzin zostanie wyczerpany, Wykonawca zobowiązuje się do dalszego świadczenia usługi, przy założeniu, że cena za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h będzie stanowiła 75% ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h podanej w ofercie. Limity godzinowy, obowiązujący w ramach jednego sezonu zimowego: RADZIECHOWY – 245 godzin 3. Wykonawca realizujący usługę odśnieżania zostanie wyposażony przez Zamawiającego w sprzęt satelitarny GPS. Wykonawca zostanie rozliczony z czasu pracy, na podstawie raportów systemu GPS sporządzonych przez koordynatora gminnego na koniec każdego miesiąca, generowanych z systemu GPS. Zamawiający będzie płacił za faktycznie wykonaną usługę, według zaoferowanej ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. 4. W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia: - w wysokości 2 800 zł brutto (w miesiącu kwietniu – 1 400 zł brutto), wtedy Zamawiający zapłaci osiągnięte wynagrodzenie oraz różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 2 800 zł brutto (w miesiącu kwietniu – 1 400 zł brutto) W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, Zamawiający zapłaci następujące kwoty za gotowość do wykonywania usługi: - 2 800 zł brutto (w miesiącu kwietniu – 1 400 zł brutto) 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do realizacji Umowy na Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie zatrudnił pracowników – kierowców pługów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty- FORMULARZ OFERTY – załącznik nr 2 do SIWZ, 6. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników – kierowców pługów zatrudnionych do realizacji usługi. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 8. Informacje na temat podwykonawców: a) W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, która zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców (zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ). b) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.radziechowy-wieprz.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w pkt IV.4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Zał. nr 2 do SIWZ), zawierający m.in.: oświadczenie o: terminie płatności, czasie reakcji w razie awariii terminie związania ofertą, 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach