Gmina Radziechowy - Wieprz ogłasza przetarg
- Adres: 34381 Radziechowy, Wieprz
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8676610 w. 112 , fax. 338 676 613
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziechowy - Wieprz
Wieprz 700
34381 Radziechowy, woj. śląskie
tel. 33 8676610 w. 112, fax. 338 676 613
REGON: 55084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Brzuśnik w gminie Radziechowy – Wieprz w okresie od 01.11.2017 r. do 15.04.2018 r., od 01.11.2018 r. do 15.04.2019 r., od 01.11.2019 r. do 15.04.2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Brzuśnik w gminie Radziechowy – Wieprz Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Zał. nr 2 do SIWZ), zawierający m.in.: oświadczenie o: terminie płatności, czasie reakcji w razie awarii i terminie związania ofertą, 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024 na terenie Gminy Toszek
Dodano: 2024-02-28 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica w sezonie 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Nędza
Dodano: 2024-01-23 - "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na części.
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-09 - Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Starcza
Dodano: 2023-12-04 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2024 r.”
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rędziny w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-28 - UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
Dodano: 2023-11-16