Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jordanów

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 87 600, , fax. 18 26 87 629
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 26 87 600, , fax. 18 26 87 629
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jordanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie gminy Jordanów - w miejscowościach: Naprawa, Łętownia, Osielec, Toporzysko, Wysoka z podziałem na poszczególne części: Część I: miejscowość Łętownia Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: - droga Zembolowa o długości – 1,65 km - Dom Pomocy Społecznej o długości – 0,55 km - droga Budy- Jakubczęcia o długości – 0,73 km - droga Zagrody Wyżne o długości – 0,72 km RAZEM część I - 3,65 km Część II: miejscowość Wysoka Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: - droga Skawska o długości – 2,14 km - droga do Szkoły o długości - 0,24 km - droga Nad Las - Toporzysko-Wysoka o długości - 2,82 km RAZEM część II - 5,20 km Część III: miejscowość Osielec Droga objęta zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: - Osielec – droga Zawodzie – przez most – pod drogę krajową – o długości 2,22 km Cześć IV: Toporzysko Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: – droga Dydowa o długości – 0,45 km – droga Bąkałowa o długości - 0,20 km – droga Strzelcowa o długości – 0,06 km – droga Rączkowa o długości – 0,28 km RAZEM część IV - 0,99 km Część V: miejscowość Naprawa Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: – droga Tatarkowa o długości – 0,50 km – droga Wawrzyńcowa –Dział o długości – 1,11 km – droga Pasiowa –Brzeźniowa o długości – 0,60 km –droga Syberia od drogi krajowej nr 7 o długości – 0,10 km – droga Luboń Mały od dr. krajowej nr 7 o długości– 0,93 km – droga Tłukowa – Piecygrochowa – o długości - 0,62 km RAZEM część V - 3,86 km Część VI: miejscowość Naprawa Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w IV standardzie ( Uwaga! standard wyższy): - droga Naprawa przez Wieś o długości – 3,86 km – droga Dyrdołowa o długości – 0,81 km RAZEM część VI - 4,67 km Zakres usług został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 2.Zakres usług dla wszystkich częściach obejmuje: - odśnieżanie jezdni na całej szerokości, - odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań, - posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome, - w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości, - usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego, - w miejscowości Naprawa w IV standardzie utrzymania do zakresu prac należy również wywóz śniegu z chodników po nagromadzeniu się dużej ilości śniegu w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać na jedną lub kilka części zamówienia. 4.W nagłych sytuacjach zagrażających mieszkańcom Gminy Jordanów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SIWZ. 5.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. 6.Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy. 7.Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, 2) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ 3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy): a) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty ( w przypadku, gdy ofertę podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach