Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-052 Nowiny, ul. Parkowa 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 346 51 59 , fax. 41 345 93 74
  • Data zamieszczenia: 2015-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
    ul. Parkowa 3 3
    26-052 Nowiny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 346 51 59, fax. 41 345 93 74
    REGON: 29093926400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowiny.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym, zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie zimowym 2015/2016 o łącznej długości 36,0 km na terenie Gminy Sitkówka - Nowiny. Przewidywany zakres świadczonej usługi w sezonie zimowym 2015/2016 wynosi: a) odśnieżanie - 900 km, b) posypywanie - 1322 km. Wymienione ilości kilometrów przewidywanych do wykonania mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych, jakie będą panowały na drogach w sezonie zimowym 2015/2016. Potwierdzenie faktycznej ilości przejechanych kilometrów będzie się odbywać na podstawie dziennych raportów wykonanych robót, potwierdzanych każdorazowo przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zakres rzeczowy kompleksowego, zimowego utrzymania dróg gminnych obejmuje: a) utrzymanie stanu gotowości, b) prowadzenie akcji czynnej, polegającej na utrzymaniu zimowym dróg gminnych zgodnie z określonymi standardami zimowego zapewnienia ich przejezdności przy zastosowaniu specjalistycznego sprzętu i narzędzi do odśnieżania lub posypywania, przy użyciu odpowiednich materiałów do zwalczania gołoledzi, lodowicy i śliskości zimowej, c) sprzątnięcie zalegającego piasku z dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej w terminie 30 dni od zakończenia sezonu zimowego 2015/2016, tj. od dnia 15 kwietnia 2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowiny.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach