Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021

Gmina Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853, , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, , fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie umowy związanej z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Świerklaniec w sezonie 2020/2021. a) Zakres zamówienia przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ, gdzie określono podział sołectw na grupy działania: a) Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Świerklaniec, b) Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Nakło Śląskie, c) Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Orzech, d) Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Nowe Chechło. b) Grupy działania. Zamawiający ma pełną swobodę w wyborze sposobu prowadzenia akcji, tj. może zlecić wykonanie pełnej usługi, bądź ograniczenie jedynie do odpłużania lub posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach, parkingach: a) Grupa I - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym. W przypadku jedynie odpłużania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,85. Obmiar 42209 mb, ilość wyjazdów - ok. 18. b) Grupa II - odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. W przypadku jedynie odpłużania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,70.Obmiar 13673 mb, ilość wyjazdów - ok. 8. c) Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeń, usuwania zasp z ewentualnym wywozem śniegu oraz w razie konieczności odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na pozostałych odcinkach dróg nieobjętych ww. wykazami. Obmiar 20 Rg, ilość wyjazdów - ok. 3. 2. Materiały: 1) Ustala się zwalczanie śliskości przy użyciu materiałów uszorstniających, tj. piasku, soli, mieszaniny soli i piasku. Należy stosować piasek frakcji 0,1-4 mm. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów niż wymienione, tylko za zgodą zamawiającego. 2) Zużycie materiału zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.2005.230.1960). 3) Wykonawca we własnym zakresie zakupi, przygotuje i przechowa materiały / środki do zwalczania śliskości. 3. Sprzęt Wykonawcy (samochody, ciągniki itp.): 1) Dysponowanie minimum 5 jednostkami umożliwiającymi jednocześnie odpłużanie i posypywanie dróg, wyposażonymi w sprawne urządzenia monitorujące oparte na systemie GPS. 2) Dysponowanie minimum 1 jednostką umożliwiającą usuwanie zasp, załadunek i transport materiałów, nadmiaru śniegu. 3) Sprzęt pracujący przy zimowym utrzymaniu dróg musi być sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, gwarantujący terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. 4) Personel musi posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdów oraz obsługi sprzętu użytego przy zimowym utrzymaniu dróg, zgodnie z aktualnymi wymogami prawa. 5) Sprzęt przeznaczony do wykonywania usługi zimowego utrzymania dróg musi: a) posiadać w miejscach widocznych napis AKCJA ZIMA i logo firmy, b) być wyposażony w sprawne urządzenie monitorujące oparte na systemie GPS, c) być wyposażony w żółte sygnały błyskowe zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110 ze zm.). 6) Przez sprawne urządzenie monitorujące oparte na systemie GPS rozumie się takie urządzenie, z którego możliwe jest odczytywanie i analiza danych, za pośrednictwem sieci internetowej z komputera bazowego (serwera). Program (aplikacja), dzięki któremu są możliwe czynności określone w pierwszym zdaniu, musi posiadać następujące funkcje dostępne Zamawiającemu: a) bieżące śledzenie pozycji sprzętów wykonujących przedmiot umowy, w sposób graficzny i opisowy, b) odtwarzanie i analiza „historii” pracy sprzętu z okresu realizacji umowy oraz prowadzenie jej rozliczenia na podstawie danych odczytanych z urządzeń monitorujących, c) pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 30 dni, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego, d) wydruk danych bieżących i historycznych w sposób tabelaryczny i graficzny. 7) W programie (aplikacji), o którym mowa w pkt. 3.6, należy jednoznacznie opisać sprzęt wykorzystywany i zadeklarowany do prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Poprzez opis sprzętu rozumie się określenie rodzaju, marki, typu i numeru rejestracyjnego sprzętu. W przypadku braku numeru rejestracyjnego, pominąć te dane. 8) Sprzęt powinien poruszać się po drogach z prędkością zapewniającą najlepszą efektywność pracy, jednakże wykonawca w zależności od otoczenia drogi, lokalizacji chodników, usytuowania budynków itp. powinien dostosowywać we właściwy sposób prędkość roboczą nośnika w granicach od 15 do 40 km/h.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach