Przetargi.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2019/2020”

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2019/2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadań związanych z „Zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie 2019/2020” w okresie od dnia podpisania umowy do 15.04.2020r. 2. Wykazy dróg wraz z kolejnością zimowego utrzymania stanowią załączniki do specyfikacji: - Wykaz dróg z terenu miasta Pszczyna – załącznik nr 7 - Wykaz dróg z terenu sołectw gminy Pszczyna - załącznik nr 8 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z szczegółowymi warunkami wykonania zamówienia określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej zał. nr 5. 4. Wymaga się dyspozycyjność prowadzącego zimowe utrzymanie dróg przez 24 godz. na dobę. 5. Roboty wykonywane będą w dni robocze, niedziele i święta. 6. Koordynatorem zimowego utrzymania dróg ze strony Zamawiającego będzie pracownik Urzędu Miejskiego, dodatkowo na terenie sołectw sołtysi będą potwierdzali karty pracy. 7. Likwidacja śliskości za pomocą środków chemicznych może nastąpić po uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może polecić ustawienie zasłon przeciw śnieżnych w miejscach uzgodnionych z Wykonawcą. 9. Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał sprzętowo-materiałowy oraz gotowość rozpoczęcia robót związanych z zimowym utrzymania dróg do 4 godzin od chwili powzięcia przez Zamawiającego decyzji o konieczności rozpoczęcia realizacji zamówienia (rozpoczęcia Akcji Zima). 10. Po zakończeniu Akcji Zima tj. wczesną wiosną należy materiał użyty do posypywania dróg posprzątać ( zebrać i usunąć). Wykaz dróg do uprzątnięcia sporządzi Zamawiający i przekaże Wykonawcy. 11. Dla terenu miasta Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów i składania meldunków do siedziby Zamawiającego każdego dnia (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt) do godz.12.00 z podaniem czas okresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę i święta meldunek należy podać do godz. 12.00 następnego „dnia roboczego”. Książka dyżurów dotycząca prac prowadzonych na terenie miasta winna zawierać: datę, godziny pracy sprzętu: od godziny do godziny, opis czynności, rodzaj użytego sprzętu, zużycie materiału uszorstniającego i środków chemicznych. Meldunki mogą być składane drogą elektroniczną na adres: gk@pszczyna.pl 12. Dla terenu Sołectw Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart pracy i dostarczanie ich do Zamawiającego jeden raz w tygodniu w piątek do godz. 12.00 za okres od piątku do czwartku. Karty muszą zawierać dane dotyczące ilości godzin pracy sprzętu w poszczególnych dniach, ilości zużytego materiału do posypywania. Dane w kartach winny być potwierdzone przez Sołtysów. Karty są meldunkiem wykonania pracy na terenie sołectw, mogą być składane droga elektroniczną na adres gk@pszczyna.pl 13. Brak potwierdzenia w książce dyżurów przez koordynatora przedstawiciela zamawiającego wykonania usługi w danym dniu będzie równoznaczne z nie wykonaniem usługi w tym dniu. Brak potwierdzenia Sołtysa będzie równoznaczne z nie wykonaniem usługi w danym tygodniu. 14. Nie złożenie meldunku przez Wykonawcę w wyżej podanych terminach będzie równoznaczne z niewykonaniem usługi w terminie którego meldunek dotyczył. 15. Wszystkie powyższe uwarunkowania winny zostać uwzględnione w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zestawienie cen jednostkowych – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy). 4. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach