Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017/2018

Gmina Łabowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33336 Łabowa, Łabowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 711 284 , fax. 184 711 266
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabowa
    Łabowa 38
    33336 Łabowa, woj. małopolskie
    tel. 184 711 284, fax. 184 711 266
    REGON: 54560400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi - utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie Gminy Łabowa w sezonie zimowym 2017 / 2018 . W zakres usługi wchodzą czynności polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości zimowej na drogach. Usługa będzie realizowana w trzech obwodach. Do zimowego utrzymania przewidziano: w obwodzie 1 - 13 075 m dróg gminnych; w obwodzie 2 - 15 350 m dróg gminnych; w obwodzie 3 – 8 045m dróg gminnych. Poszczególne obwody obejmują: Obwód 1 – Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Czaczów, Maciejowa i Łabowa; Obwód 2 - Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Łabowa i Uhryń; Obwód 3 - Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Nowa Wieś, Roztoka Wielka, Krzyżówka, Kotów i Kamianna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów. 3. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach