Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg
- Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
- Data zamieszczenia: 2017-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
ul. Wiejska 2
38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
REGON: 000687563 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina. Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ, aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi i przepisami, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne. Usługi będą każdorazowo wykonywane wg potrzeb Zamawiającego wyłącznie po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 4 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia: a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy, d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zadanie zostało podzielone na 5 części: Część Nr 1: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bereżnica Wyżna, Wola Matiaszowa, Berezka, Myczków. Część Nr 2: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Solina, Bóbrka, Myczkowce. Część Nr 3: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Górzanka, Rybne, Wołkowyja. Część Nr 4: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bukowiec, Terka , Polanki. Część Nr 5: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Zawóz, Werlas, Sakowczyk, Rajskie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku Nr 4 do SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty przetargowej, 2.Pełnomocnictwo, chyba że prawo podpisania oferty i innych dokumentów wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
Dodano: 2024-06-03 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-02-02 - Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2022/2023
Dodano: 2024-02-01 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-22 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, dla których Gmina Jedlicze jest zarządcą
Dodano: 2023-12-14 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023 – 2024 na terenie Gminy Zarszyn.
Dodano: 2023-12-12 - " Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024, 2024/2025, 2025/2026 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego "
Dodano: 2023-12-09 - " Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego "
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.
Dodano: 2023-12-06 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-27