Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3573871 do 75 w. 47 , fax. 041 3572645
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10 10
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3573871 do 75 w. 47, fax. 041 3572645
REGON: 29100984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010 na terenie miasta i gminy Pińczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie 2009/2010 na terenie miasta i gminy Pińczów Zakres robót a. na terenie miasta Pińczowa - systemem ciągłym 21 km - odśnieżanie pługiem lekkim - zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanka piaskowo-solną b. na terenie gminy Pińczów - systemem interwencyjnym 95,2 km - odśnieżanie pługiem ciężkim - zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanka piaskowo-solną c. na terenie miasta i gminy - dowóz materiałów uszarstniających - interwencyjnie - załadunek i wywóz nadmiaru zalegającego śniegu - interwencyjnie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się (zgodnie z art.22.ust.1 pkt.1-4) wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4), tj. między innymi: w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub ogłoszono upadłość; nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych bądź komandytowo - akcyjnych, członkowie organu zarządzającego osób prawnych) nie skazane prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów: oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 - zał. nr 2 do SIWZ; oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; wykaz zadań zrealizowanych w latach 2006 - 2008 o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 3, przy czym co najmniej 2 realizacje potwierdzone referencjami
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Stopnica oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica
Dodano: 2016-07-27 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W ROKU 2017 ORAZ ZORGANIZOWANIE PSZOK DO 31.12.2016 R.
Dodano: 2016-07-22 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BODZENTYN W LATACH 2016-2017.
Dodano: 2016-05-30 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BODZENTYN W LATACH 2016-2017
Dodano: 2016-05-17 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MAŁOGOSZCZ W OKRESIE OD 1 LIPCA 2016 ROKU DO 30 CZERWCA 2018 ROKU
Dodano: 2016-04-14 - Odbiór i utylizacja odpadów z obiektów oczyszczalni wód deszczowych na terenie miasta Kielce
Dodano: 2016-04-13 - ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MAŁOGOSZCZ W OKRESIE OD 1 LIPCA 2016 ROKU DO 30 CZERWCA 2018 ROKU
Dodano: 2016-03-24 - Wywóz odcieków ze składowisk odpadów w Promniku gm. Strawczyn i nieczynnego składowiska w Barczy gm. Zagnańsk
Dodano: 2016-02-08 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na obszarze Miasta i Gminy Połaniec
Dodano: 2015-12-08 - Wywóz nieczystości stałych (niesegregowane zmieszane) z kontenerów i 3 szt pojemników 240l zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Bodzentyn
Dodano: 2015-11-27