Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Szaflary w sezonie zimowym 2019 r. – 2020 r.

Gmina Szaflary ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, Zakopiańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 754 703 , fax. 182 754 977
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szaflary
    Zakopiańska 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    tel. 182 754 703, fax. 182 754 977
    REGON: 49189271300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Szaflary w sezonie zimowym 2019 r. – 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia: „Zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Szaflary w sezonie zimowym 2019 r. – 2020 r.” – Zimowe utrzymanie w miejscowości Szaflary – Zimowe utrzymanie w miejscowości Maruszyna – Zimowe utrzymanie w miejscowości Zaskale – Zimowe utrzymanie w miejscowości Skrzypne – Zimowe utrzymanie w miejscowości Bańska Wyżna – Zimowe utrzymanie w miejscowości Bańska Niżna – Zimowe utrzymanie w miejscowości Bór 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, standardu zimowego utrzymania dróg oraz wymaganego sprzętu określony został w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych, (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach