Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w sezonie zimowym 2020/2021

Gmina Skała ogłasza przetarg

  • Adres: 32-043 Skała, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 891 098 , fax. 012 3891098 w. 104
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skała
    ul. Rynek 29
    32-043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 123 891 098, fax. 012 3891098 w. 104
    REGON: 54755000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w sezonie zimowym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Skała w sezonie zimowym 2020/2021, w sołectwach: Gołyszyn, Barbarka, Poręba Laskowska, Minoga, Zamłynie, Przybysławice, Rzeplin, Cianowice, Smardzowice, Maszyce, Niebyła - Świńczów, Szczodrkowice, Nowa Wieś, Stoki, Sobiesęki, Chmielarze, Ojców, Grodzisko, Skała ul. Ojcowska – Ks. Połetka – główna na terenie ZSiPO w Skale, Skała, ul. Krakowska od Ronda ( Kraków) do Rynku w Skale, ul. Wolbromska od Rynku w Skale do Ronda ( Wolbrom), chodniki w ciągu DW 773 na odc. 090 km 2+244,90 – 2+703,30 według standardów i wykazu dróg stanowiącego załącznik nr 7 a, 7b w zakresie: • Odśnieżania sprzętem lekkim - szacunkowa ilość: 500 godzin pracy sprzętu, • Odśnieżanie pługiem wirnikowym - szacunkowa ilość: 10 godzin pracy sprzętu, • załadunku i odwozu nadmiaru śniegu szacunkowa ilość: 40 godzin pracy sprzętu Razem szacunkowa ilość: 550 godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2020/2021 • przekazywanie informacji drogą elektroniczną o rozpoczęciu akcji i zakończeniu w formie meldunków do Zamawiającego codziennie do godz. 10.00 • patrolowanie dróg pod względem konieczności i prawidłowości odśnieżania • pozimowe sprzątanie dróg w terminie do 15.04.2020r. 1. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych w rejonie skrzyżowań. 2. Podczas likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg dopuszczonymi do ogólnego stosowania tj. materiałem uszorstniającym z dodatkiem materiałów chemicznych (soli, chlorku wapnia lub ich mieszanki). Należy stosować posypywanie dróg bieżąco na podjazdach, skrzyżowaniach aby zapewnić bezpieczeństwo ruchu. 3. W celu wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do posiadania takiej ilości sprzętu aby móc prowadzić akcję zimową równocześnie na terenie całej gminy. Stosowny sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji usług w zakresie zimowego utrzymania dróg. 4. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę jak również z terenem robót. 5. W sytuacji, gdy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje w tym dotyczące zmian wartości Oferty na podstawie błędów dokumentacji czy nie uzyskania przez wykonawcę wystarczających informacji odnoście warunków i zobowiązań nie będą rozpatrywane. 6. Przy realizacji prac związanych z wykonywana usługa zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Skała wykonawca jest zobowiązany zatrudniać pracowników na umowę o pracę. Obowiązek ten dotyczy w szczególności kierowców oraz innych pracowników, których rodzaj wykonywanej pracy wskazuje na konieczność posiadania umowy o pracę. 7. Wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 5 dniu od zawarcia umowy na realizację zamówienia, wykaz wyżej wskazanych stanowisk wraz z oświadczeniem, że osoby pracujące na tych stanowiskach są zatrudnione na umowę o pracę. 8. Zamawiający zachowuje prawo do kontroli w każdym momencie realizacji zamówienia, stanowisk i osób wykonujących pracę przy realizacji zamówienia, i żądania od wykonawcy przedstawienia dowodów potwierdzających, fakt zatrudnienia osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku. Warunek zostanie oceniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przedmiotowym postępowaniu wraz z ofertą przygotowaną zgodnie z załącznikiem nr 1 (wzór formularza ofertowego) Wykonawca składa oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, których wzory stanowią odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ. 3. Kompletując ofertę wykonawca powinien zwrócić uwagę na zapisy pkt 4-21 rozdział 7 SIWZ. 4. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach