Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Godów

Gmina Godów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 65 065, 47 65 063 , fax. 324 765 100
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godów
    ul. 1 Maja 53
    44-340 Godów, woj. śląskie
    tel. 32 47 65 065, 47 65 063, fax. 324 765 100
    REGON: 27625873000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Godów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Godów w sołectwach : Godów, Gołkowice, Skrbeńsko, Skrzyszów, Łaziska, Krostoszowice, Podbucze. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje w szczególności przygotowanie, gromadzenie oraz przechowywanie materiałów do usuwania śliskości na drogach, usuwanie śniegu z dróg, usuwanie oblodzeń z dróg oraz posypywanie dróg. Do zakresu zimowego utrzymania dróg wchodzi również sprzątanie po okresie zimowych, tj. należy uprzątnąć kruszywa z dróg oraz poboczy. Sprzątanie to nie będzie osobno płatne. Wynagrodzenie za tę usługę należy ująć w cenie oferty. Do posypywania dróg należy używać wyłącznie kruszywo naturalne o uziarnieniu od 2 mm do 4 mm oraz sól drogową dostarczoną przez zamawiającego. Nie dopuszcza się stosowania odpadów skały płonnej lub przepalonej. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: część 1 – Skrzyszów część 2 – Godów część 3 – Gołkowice, Skrbeńsko część 4 – Podbucze, Krostoszowice część 5 – Łaziska Rodzaje i warunki stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960) Odśnieżanie dróg należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub zjawisk, które mogą powodować gołoledź czy inne utrudnienia ruchu. Praca powinna być wykonana tak, aby zachować stałą przejezdność dróg. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywanie robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. Szacunkowa średnia ilość godzin w jednym sezonie zimowym dla poszczególnych sołectw: sołectwo: Ilość godzin – ciągnika z pługiem lub piaskarką Gołkowice 129 h Skrbeńsko 41 h Skrzyszów 132 h Łaziska 60 h Podbucze 31 h Godów 71 h Krostoszowice 85 h Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – zał. nr 3 do siwz, informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu; b) wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 2 do SIWZ; c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zał. nr 5 do siwz. Zamawiający żąda od wszystkich wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do siwz. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach