Gmina Rajcza ogłasza przetarg
- Adres: 34-370 Rajcza, ul. Górska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8643155 w. 33 , fax. 338 643 887
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rajcza
ul. Górska 1
34-370 Rajcza, woj. śląskie
tel. 33 8643155 w. 33, fax. 338 643 887
REGON: 07218269200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIMOWYM 2020/2021” – II POSTĘPOWANIE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Rajcza w okresie zimowym 2020/2021. 1. Szczegółowy zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników, parkingów i ścieżek rowerowych na odcinkach stanowiących dojazdy do posesji w okresie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Rajcza (5 ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH). Podstawowe czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg: a) Odśnieżanie drogi należy prowadzić zgodnie z ogólną wiedzą techniczną oraz bieżącymi poleceniami koordynatora ZUD (UWAGA: Osobami koordynującymi działania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie sezonu zimowego 2020/2021 będą Sołtysi poszczególnych Sołectw. b) odśnieżanie dróg: na całej szerokości i długości dróg gminnych, ulic, parkingów, placów, i ścieżek rowerowych wg załączonego wykazu (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną dot. odśnieżania dróg (załącznik nr 9 do SIWZ). c) usuwanie śliskości zimowej dróg: zimowe utrzymanie dróg przy użyciu materiału uszorstniającego w miejscach niebezpiecznych takich jak: rozwidlenia i skrzyżowania dróg, przejazdy kolejowe, podjazdy, zjazdy, okolice szkół, wlotów ulic oraz na mostach. d) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem dróg gminnych lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają. UWAGA I: Średnia prędkość pługu i piaskarki do 20 km na godzinę. Materiały takie jak materiał uszorstniający do usuwania śliskości dróg zapewnia Wykonawca. Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg, ulic, parkingów i placów stanowiącego załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pracami powyższymi zostaną objęte następujące ciągi dróg (ZADANIA): 1. ZADANIE 1. – CHODNIKI i DROGA GMINNA a) Chodniki w Rajczy i Rycerce Dolnej: • wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od granicy z Gminą Milówka do mostu na Zagorze, • wzdłuż drogi powiatowej nr 1481 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1439 S do Dworca PKP w Rajczy, • wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1481 S: do granicy z Gminą Ujsoły, • wzdłuż drogi powiatowej nr 1447 S: od ronda w Rajczy do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1444 S (skrzyżowanie na Rycerkę Dolną i Sól). b) Droga gminna w Rycerce Dolnej: • do Orawców. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu wyniesie: do 5 godzin 2. ZADANIE 2. – SOŁECTWO RAJCZA CZ. I a) Drogi gminne: • od granicy z Gminą Milówka do drogi powiatowej nr 1440 S – Nickulina. b) Ścieżka rowerowa w Rajczy, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji: • od mostu u Szewczyka do posesji Rajcza 64, • od mostu na Zagorze do posesji Rajcza 72A. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 5 godzin 3. ZADANIE 3. SOŁECTWO RAJCZA – PARKINGI I ULICE a) Parkingi w centrum Rajczy: • przy Centrum Kultury i Sportu w Rajczy, • za cmentarzem, • przy ośrodku zdrowia i budynku tzw. Nowego Gimnazjum, • za i przed Urzędem Gminy, • za kościołem. b) Ulice w centrum Rajczy: • ulica za kościołem do Łajczaków i Worków włącznie, • Do Soły, • Parkowa, • Ludowa, • Polna, • Janoci, • ulica do stadionu LKS. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 5 godzin. 4. ZADANIE 4. – SOŁECTWO RYCERKA DOLNA – DROGI GMINNE a) Drogi gminne: • do Krawców, • po Kamieńcach, • do Pralni, • koło Kurowskiego, • do Surego, • do przystanku PKP, • do Łabaja, • do Bibrów, • do Wydry, • do Głębia, • do Julii Radwaniak, • koło Kapliczki, • do Ryłków, • do Stolarskiej, • u Gardasa, • obok J. Hutyry i A. Fuks, • do Witka, • do Gajdosa, • po kamieńcach do wyciągu, • do Brandysa, • do Piroga, • nad J. Brandys, • do Kudłatych, • do Cokota, • koło Bułki, • do Głębokiego, • koło Kaplicy. b) Ścieżka rowerowa w Rycerce Dolnej, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji. Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 4 godzin. 5. ZADANIE 5. – SOŁECTWO RYCERKA GÓRNA a) Drogi gminne: • Płoskonkowie, • Brzegi, • do Biernatów, • Czanieccy, • pod Murem u Słowiaków, • do Harmatów, • do Spylów, • do Dziergasów, • na cmentarz, • u Suławy za wodą, • wszystkie drogi boczne od Suławów do ośrodka wypoczynkowego „Krepol” włącznie • parking przed Kościołem, • drogi w Kolonii, Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 7 godzin. UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym. Całość usługi należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym przy zachowaniu szczególnej staranności. UWAGA II: Oferent winien przedstawić oferty cenowe dla każdego zadania osobno! Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na odśnieżanie dróg w Gminie Rajcza z podziałem na 5 zadań. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre, bądź wszystkie części zamówienia. Uczestnik przetargu musi wykazać, że sprzęt użyty w przetargu jest jego własnością lub jest wynajęty. Na dowód posiadania sprzętu do Oferty należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego (w tym: numer rej. posiadanego sprzętu) lub umowę najmu. UWAGA III: Zadania nie mogą być dzielone przez oferentów. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. UWAGA IV: Gmina Rajcza zastrzega sobie aktywny udział swojego przedstawiciela na każdym etapie prac związanych z odśnieżaniem dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.rajcza.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie lub inne dokumenty o którym mowa w pkt IV.4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga załączenia tego zobowiązania do oferty - załącznik nr 10 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: a) Wypełnione Formularze ofertowe (Załączniki Nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, b) oświadczenie o oferowanym czasie reakcji (w minutach), 1) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024 na terenie Gminy Toszek
Dodano: 2024-02-28 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica w sezonie 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Nędza
Dodano: 2024-01-23 - "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na części.
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-09 - Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Starcza
Dodano: 2023-12-04 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2024 r.”
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rędziny w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-28 - UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
Dodano: 2023-11-16