Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2023/2024

GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Rynek 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (18) 262-30-77
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM
    ul. Rynek 35
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. (18) 262-30-77
    REGON: 491892328
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Sołectwa Tylka – Biały Potok w sezonie zimowym 2023/2024. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi w Sołectwie Tylka-Biały Potok, o łącznej długości około 7,5 km, dla którego szacunkowa ilości godzin usługi zimowego otrzymania wynosi 121 godzin, szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki wynosi 5 godzin oraz szacunkowa ilość godzin wywozu śniegu (transportu) wynosi 5 godzin. Wykaz tras objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.Część II – Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Sołectwa Dziadowe Kąty w sezonie zimowym 2023/2024. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi w Sołectwie Dziadowe Kąty, o łącznej długości około 4,2 km, dla którego szacunkowa ilości godzin usługi zimowego otrzymania wynosi 110 godzin, szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki wynosi 5 godzin oraz szacunkowa ilość godzin wywozu śniegu (transportu) wynosi 5 godzin. Wykaz tras objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.Część III – Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Sołectwa Kąty-Niwki w sezonie zimowym 2023/2024. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi w Sołectwie Kąty-Niwki, o łącznej długości około 4,6 km, dla którego szacunkowa ilości godzin usługi zimowego otrzymania wynosi 47 godzin, szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki wynosi 5 godzin oraz szacunkowa ilość godzin wywozu śniegu (transportu) wynosi 5 godzin. Wykaz tras objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.Część IV – Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Sołectwa Krośnica w sezonie zimowym 2023/2024. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi w Sołectwie Krośnica, o łącznej długości około 8,2 km, dla którego szacunkowa ilości godzin usługi zimowego otrzymania wynosi 88 godzin, szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki wynosi 5 godzin oraz szacunkowa ilość godzin wywozu śniegu (transportu) wynosi 5 godzin. Wykaz tras objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.Część V – Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Sołectwa Hałuszowa w sezonie zimowym 2023/2024. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi w Sołectwie Hałuszowa, o łącznej długości około 5,1 km, dla którego szacunkowa ilości godzin usługi zimowego otrzymania wynosi 68 godzin, szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki wynosi 5 godzin oraz szacunkowa ilość godzin wywozu śniegu (transportu) wynosi 5 godzin. Wykaz tras objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.Część VI – Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Sołectwa Grywałd I w sezonie zimowym 2023/2024. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi w Sołectwie Grywałd I, o łącznej długości około 9,0 km, dla którego szacunkowa ilości godzin usługi zimowego otrzymania wynosi 60 godzin, szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki wynosi 5 godzin oraz szacunkowa ilość godzin wywozu śniegu (transportu) wynosi 5 godzin. Wykaz tras objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.Część VII – Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Sołectwa Grywałd II w sezonie zimowym 2023/2024. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi w Sołectwie Grywałd II, o łącznej długości około 10,3 km, dla którego szacunkowa ilości godzin usługi zimowego otrzymania wynosi 68 godzin, szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki wynosi 5 godzin oraz szacunkowa ilość godzin wywozu śniegu (transportu) wynosi 5 godzin. Wykaz tras objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającegow ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej – O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują potencjałem technicznym – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują minimum 1 pojazdem samochodowym kołowym z pługiem lub minimum 1 ciągnikiem rolniczym wyposażonym w pług albo minimum 1 pługopiaskarką – dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023r., poz. 1047 ze zm.), w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu; b) dysponują osobami skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – to znaczy dla każdej z części zamówienia dysponują minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi lub ciągnikami rolniczymi, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2023r., poz. 622 ze zm.), w przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania podlegają sumowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach