Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
- Data zamieszczenia: 2012-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35 35
59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2012/2013. Zakres prac i obowiązków oraz zasady świadczenia usługi określa Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikiem nr 1. Zadanie nr 1 obejmuje 58.733 m2, Zadanie nr 2 obejmuje 55.743 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902130003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: Zadania nr 1 - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), Zadania nr 2 - 750,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną