Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Laliki dla III grupy dróg oraz sołectwa Kamesznica Złatna w sezonie zimowym 2019/2020

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 637 190 , fax. 338 637 600
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123
    34-360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 338 637 190, fax. 338 637 600
    REGON: 54902200000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectwa Laliki dla III grupy dróg oraz sołectwa Kamesznica Złatna w sezonie zimowym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Milówka dla sołectwa Laliki III grupa dróg oraz grupy Kamesznica Złatna, dla których nie wyłoniono wykonawcy w poprzednich postępowaniach przetargowych. W poszczególnych zadaniach ustalono jedną kolejność odśnieżania dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w sezonie zimowym 2019/2020. 2. Zadanie obejmuje: - odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, - zwalczanie śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (głównie na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i zatoczkach) na całej szerokości jezdni, - usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki). Materiały do zastosowania w akcji (piasek, sól drogowa) zapewnia Wykonawca usługi. 3. Wykaz dróg gminnych podlegających odśnieżaniu stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 4. W pasach dróg objętych wykazami do zimowego utrzymania mogą znajdować się urządzenia: hydranty, umocnienia skarp, korytka ściekowe itp. oraz ogrodzenia, które w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu mogą stać się niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich oznakowanie w celu uniknięcia uszkodzenia. Koszty wykonania ewentualnych zabezpieczeń należy ująć w cenie oferty. 5. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach, a w przypadku występowania opadów ciągłych również przed godziną 14-tą. 6. Odśnieżanie parkingów oraz placów wykazanych do odśnieżania należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu, a w przypadku nadmiaru śniegu również jego wywóz. 7. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców). Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacji o występowaniu wiatru oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość do wykonywania usługi (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców) wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc, określone w następujący sposób: W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania dotyczące przedmiotowego postępowania w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia w wysokości 1 200 zł brutto, wtedy Zamawiający zapłaci różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 1 200 zł brutto. W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania, Zamawiający zapłaci kwotę 1 200 zł brutto za gotowość do wykonywania usługi. 8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruch na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek lub mieszanka piasku i soli) oraz do „płużenia” powierzchni drogi. 9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu (zgodnie z zapisem Dział IV pkt.2.3 SIWZ) – dla każdego zadania osobno na które ma zamiar złożyć ofertę. Oferent nie może dysponować tym samym sprzętem na dwóch różnych zadaniach i w tym samym czasie w dwóch różnych miejscach. 10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość materiałów uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Koszt tych materiałów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu. 11.O rozpoczęciu i zaprzestaniu zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Milówka. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne musi być odnotowane w comiesięcznym „Raporcie z zimowego utrzymania dróg”. 12.Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym „Raportem z zimowego utrzymania dróg” sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość godzin pracy sprzętu oraz wskazanie panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego ilość godzin przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 godziny pracy sprzętu zimowego utrzymania dróg. 13. Zamawiający zastrzega, że: - zakres robót przyjętych do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione. 14.Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS. Praca urządzenia polega na: - automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu, - w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu, - w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności. 15. Poniżej podane zostały: - łączna długość dróg (z uwzględnieniem dróg ślepych oraz przejazdów pomiędzy odcinkami dróg) oraz placów i parkingów wytypowanych do odśnieżania w poszczególnych grupach, - szacunkowa liczba godzin pracy sprzętu dla zimowego utrzymania dróg. 16. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 17. Gmina Milówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ (dla poszczególnych części) b) dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.), c) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. d) pisemne zobowiązanie potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty(załączyć jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. e) Oświadczenie w zakresie RODO – zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ust.2, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. 7. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informację o podwykonawcach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ust.2, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (w części* Uwaga: zastosować tylko wtedy, gdy w formularzu ofertowym wskazano podwykonawców) do SIWZ. UWAGA: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy wykonawca składający ofertę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa każdy z z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach