Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na : „Zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019” – o łącznej długości ok. 72,3 km i obejmuje: 1) Część 1 - Rejon Nr 1 – zgodnie z załącznikiem nr 3 – o łącznej długości ok. 4,191 km 2) Część 2 - Rejon Nr 2 – zgodnie z załącznikiem nr 3 - o łącznej długości ok. 24,900 km 3) Część 3 - Rejon Nr 3 – zgodnie z załącznikiem nr 3 - o łącznej długości ok. 33,600 km 4) Część 4 - Rejon Nr 4 – zgodnie z załącznikiem nr 3 - o łącznej długości ok. 9,632 km 2. Przedmiot zamówienia obejmuje – wszystkie części : 1) odśnieżanie jezdni dróg gminnych i jezdni dróg powiatowych 2) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg , 3) usuwanie skutków gołoledzi, 4) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego 5) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą (10%) i innych materiałów uszorstniających, 6) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, 7) wymagania techniczne i jakościowe. a) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg b) wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, c) zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, d) stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. / Dz.U. Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 8) Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 9) zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo po telefonicznym zleceniu przedstawiciela zamawiającego. 10) czas reakcji po telefonicznym powiadomieniu o konieczności rozpoczęcia realizacji usługi w niniejszym zamówieniu to maksymalnie 60 minut. 11) w przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 12) ustala się standardy i kolejność odśnieżania – zgodnie z załącznikami nr 3 do SIWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w roku 2019 – Rejony od nr 1 do nr 4. 13) ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i drogach powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019. 14) wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 15) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie, bezpieczeństwo ruchu, oznakowanie, utrudnienia oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z wykonywanymi usługami objętymi niniejszym przedmiotem zamówienia w obrębie Rejonu Wykonawcy, na czas akcji zimowego utrzymania dróg gminnych. 16) uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach