Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2017/2018

Gmina Świnna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-331 Świnna, Wspólna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 863 80 23 , fax. 33 863 85 32
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnna
    Wspólna 13
    34-331 Świnna, woj. śląskie
    tel. 33 863 80 23, fax. 33 863 85 32
    REGON: 072182723
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swinna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świnna w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na Rejony: Rejon I sołectwo Świnna - drogi o długości 16 896 m Rejon II sołectwo Przyłęków - drogi o długości 6 250 m Rejon III sołectwo Pewel Mała - drogi o długości 10 318 m Rejon IV sołectwo Pewel Ślemieńska - drogi o długości 11 878 m Rejon V sołectwo Rychwałdek - drogi o długości 5 814 m Rejon VI sołectwo Trzebinia - drogi o długości 10 880 m 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na opisane rejony zamówienia. 3. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegają na ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji śliskości powstałej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych. 4. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni. 5. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu– niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urząd Gminy. 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przy użyciu ciągnika z napędem na dwie osie wyposażonym w urządzenie do posypywania. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypania. 8. Wszędzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagają, wykonawca wyposaży sprzęt używany do wykonywania usługi w łańcuchy na koła. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania usług. 10. Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobę obsługującą sprzęt tj. odśnieżającą ( telefon w kabinie ciągnika) jak i osobę koordynującą odśnieżanie u Wykonawcy. 11. Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewnia Zamawiający. 12. Wykaz ulic objętych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji. 13. Terminy odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji jednak nie później niż w ciągu 2 godz. od wezwania do odśnieżania. 14. Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy będzie zobowiązany do udostępnienia jednostki sprzętowej w celu montażu urządzenia GPS, które zapewnia Zamawiający. O terminie przybycia do tut. Urzędu w celu montażu urządzenia GPS Wykonawca będzie powiadomiony telefonicznie. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź kilka części zamówienia. 16. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem dla każdej części oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowaniem tym samym sprzętem w różnych rejonach – akcja zima musi być prowadzona w sposób sprawny – równocześnie w każdym Rejonie. 17. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu zapewnia rzetelne przygotowanie oferty wykonawcy. 18. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi tj. pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę. Zastrzeżenie. Nie dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną lub wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, którzy będą samodzielnie świadczyć przedmiot zamówienia w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Rejon I sołectwo Świnna 500,00 zł (słownie:pięćsetzłotych) Rejon II sołectwo Przyłęków 300,00 zł (słownie:trzystazłotych) Rejon III sołectwo Pewel Mała 200,00 zł (słownie:dwieściezłotych Rejon IV sołectwo Pewel Ślemieńska 700,00 zł (słownie:siedemsetzłotych) Rejon V sołectwo Rychwałdek 300,00 zł (słownie:trzystazlotych) Rejon VI sołectwo Trzebinia 700,00 zł( słownie:siedemsetzłotych) najpóźniej do dnia 26 października 2017r. do godziny 9.00 w następujących formach: a) w pieniądzu płatne przelewem na rachunek bankowy Urząd Gminy w Świnnej, ul. Wspólna 13, 34 - 331 Świnna prowadzony przez ETNO Bank Spółdzielczy w Radziechowach - Wieprzu nr konta 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060, do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu. Tytuł przelewu: zimowe utrzymanie dróg – Rejon ………. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089 ). 2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świnnej, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 3. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego kwoty wadium. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy – sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ, b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - zał. nr 3 do SIWZ. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ. d) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku określonego w punkcie V.2.3) polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.), f) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. g) dokument potwierdzający wniesienie przez Wykonawcę wymaganego wadium. 3. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Wykonawca może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach