Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock w okresie 2014 - 2016

Gmina Wąchock ogłasza przetarg

  • Adres: 27-215 Wąchock, ul. Wielkowiejska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 27 36 130 , fax. 041 27 36 159
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąchock
    ul. Wielkowiejska 1 1
    27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 27 36 130, fax. 041 27 36 159
    REGON: 00054872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock w okresie 2014 - 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z kompleksowym, zimowym utrzymaniem dróg gminnych w okresie 2014 - 2016. Szczegółowy zakres robót określony został specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót obejmującej również wykaz dróg i ich standardy stanowiącej załącznik nr 10 niniejszej SIWZ. 1.1 Utrzymanie gotowości do realizacji zlecenia (ryczałt naliczany w przypadku mniej niż pięciu wyjazdów Wykonawcy w ciągu miesiąca kalendarzowego). W przypadku niepełnego miesiąca ryczałt wypłacany będzie proporcjonalnie do ilości dni kalendarzowych. 1.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wezwania Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności. 1.3 Wszelkie prace lub czynności niezbędne do właściwego wykonania zamówienia, a nie opisane w szczegółowym zakresie robót, należy traktować jako oczywiste, objęte kosztami i terminami przedmiotu zamówienia. 1.4 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność realizacji zobowiązań umowy. 1.5 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 1.6 Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 1.7 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.wachock.sisco.info.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach