Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock

Gmina Wąchock ogłasza przetarg

  • Adres: 27-215 Wąchock, ul. Wielkowiejska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 27 36 130 , fax. 041 27 36 159
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąchock
    ul. Wielkowiejska 1 1
    27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 27 36 130, fax. 041 27 36 159
    REGON: 00054872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.wachock.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąchock Kod CPV - 90620000-9, 90630000-2. Zamówienie podzielono na dwie strefy: Strefę I oraz Strefę II. W poszczególnych strefach umieszczone zostały drogi na terenie Gminy Wąchock które w zależności od posiadanych parametrów technicznych, w celu odpowiedniego zimowego utrzymania, wymagają użycia różnego rodzaju sprzętu (pojazdów). Zakres usług w każdej ze Stref opisano poniżej W obrębie zamówienia wydzielono również usługę polegającą na utrzymaniu przez wykonawcę gotowości do realizacji zlecenia. Zapłata za tą usługę odbywać się będzie na zasadzie ryczałtu w kwocie określonej w ofercie. Ryczałt wypłacany będzie jedynie w przypadku mniej niż pięciu wyjazdów wykonawcy w ramach zimowego utrzymania dróg w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego (obojętnie w której Strefie). W przypadku gdy umowa na świadczenie przedmiotowej usługi obejmować będzie niepełny miesiąc kalendarzowy, kwota ryczałtu oraz ilość wyjazdów będą rozpatrywane proporcjonalnie do ilości dni w danym miesiącu objętym umową. Zamówienie obejmuje również usługę polegającą na wywozie zalegającego śniegu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W celu wykonania powyższej usługi, wykonawca powinien dysponować ładowarką oraz samochodem ciężarowym o ładowności minimum 5 ton. Zadanie rozliczane będzie poprzez sumowanie godzin pracy ładowarki oraz samochodu ciężarowego, zaangażowanych w realizację zadania. Zakres rzeczowy planowanych robót w Strefie I: - usługa samochodem ciężarowym z pługiem do odśnieżania i piaskarką Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock - Strefa I - polegało będzie na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach będących w zarządzie Gminy Wąchock. Rozliczenie zadania polegać będzie na sumowaniu pokonanych kilometrów podczas efektywnego odśnieżania i/lub usuwania śliskości oraz gołoledzi. Wykaz ulic i dróg zaliczonych do zimowego utrzymania w obrębie Strefy I przedstawiono w załączniku nr8/1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić kompleksową obsługę zimowego utrzymania dróg gminnych na n/w warunkach: 1.Pojazdy używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w sygnał świetlny barwy żółtej samochodowej zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm./. 2.Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowane działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia. 3.Zapewni sprzęt i materiały do zwalczania śliskości oraz sprzęt do odśnieżania. Materiały stosowane do zwalczania śliskości zimowej powinny odpowiadać warunkom określonym w następujących normach: - Sól (NaCL) PN-86/C-84081/02 - Piasek PN-87/6774-04 - nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi np.: trawa, szczątki korzeni itp. Całkowita odpowiedzialność za stosowanie materiałów niezgodnych z normami ciąży na Wykonawcy robót. 4.Zapewni służbę dyżurną telefoniczną przez całą dobę. 5.Będzie prowadził ewidencję i dokumentację robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej. Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać Zamawiającemu na bieżąco informację o stanie dróg. 6.Usuwanie śliskości przez posypywanie mieszanką piaskowo-solną odbywać się będzie na odcinkach powyższych dróg o dużym spadku podłużnym, zakrętach, łukach wzniesieniach, skrzyżowaniach. 7.W przypadku wystąpienia gołoledzi, Wykonawca na polecenie Zamawiającego zobowiązany jest do posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych dróg na całej długości. 8.W przypadku występowania trudnych warunków atmosferycznych lub sytuacji tego wymagającej, Wykonawca na zlecenie Zamawiającego wykona usługę na innych drogach wskazanych przez Zamawiającego 9.W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych, Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie zimowego utrzymania dróg na wezwanie zgodne z zaleceniem wydanym przez Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia jednostki sprzętowe niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godzin od momentu wezwania. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wezwania Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności. 12.Wszelkie prace lub czynności niezbędne do właściwego wykonania zamówienia, a nie opisane powyżej, należy traktować jako oczywiste, objęte kosztami i terminami przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy planowanych robót w Strefie II: - usługa koparko-ładowarką z pługiem, koparko - spycharką lub ciągnikiem rolniczym z przystosowanym pługiem do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock - Strefa II będzie polegało na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach będących w zarządzie Gminy Wąchock. Rozliczenie zadania polegać będzie na sumowaniu ilości godzin pracy sprzętu, zaangażowanego przy efektywnym odśnieżaniu. Wykaz ulic i dróg zaliczonych do zimowego utrzymania w obrębie Strefy II przedstawiono w załączniku nr 8/2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić kompleksową obsługę zimowego utrzymania dróg gminnych na n/w warunkach: 1.Pojazdy używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w sygnał świetlny barwy żółtej samochodowej zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm./. 2.Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowane działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia. 3.Zapewni sprzęt do odśnieżania. Całkowita odpowiedzialność za stosowanie materiałów niezgodnych z normami ciąży na Wykonawcy robót 4.Zapewni służbę dyżurną telefoniczną przez całą dobę. 5.Będzie prowadził ewidencję i dokumentację robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej. Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać Zamawiającemu na bieżąco informację o stanie dróg. 6.W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych, Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania. 7.W przypadku występowania trudnych warunków atmosferycznych lub sytuacji tego wymagającej, Wykonawca na zlecenie Zamawiającego wykona usługę na ich drogach wskazanych przez Zamawiającego. 8.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie zimowego utrzymania dróg na wezwanie zgodne z zaleceniem wydanym przez Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia jednostki sprzętowe niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godzin od momentu wezwania. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wezwania Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności. 10.Wszelkie prace lub czynności niezbędne do właściwego wykonania zamówienia a nie opisane powyżej, należy traktować jako oczywiste, objęte kosztami i terminami przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wachock.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach