Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2017/2018”

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 957 633 294
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 957 633 294
    REGON: 21096676300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2017/2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2017/2018” 1. Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i solanki wraz z odpłużeniem (własny sprzęt, ludzie itd.) oraz doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wykonywane na wniosek Zamawiającego. 2. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: a) odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, b) na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, c) usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), d) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6:00 rano, a zakończenie nie później niż po 3-ciej godzinie po zakończeniu opadu. 3. Posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 4. Zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. 5. Przystąpienie do akcji zwalczania śliskości musi nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od zgłoszenia wykonanego przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą. 6. Lokalizacja robót ujęta jest na załączonych wykazach – mapach dróg, stanowiących jednocześnie załączniki do umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem. 8. Utrzymanie przejezdności dróg i ulic. 9. Zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych. 10. Uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej. 11. Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. 12. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na swój własny koszt. 13. Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej potrzebnej ilości piasku, ciągłej łączności z Zamawiającym oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej. 14. Podczas zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu/dziennika, w którym będzie odnotowywał rodzaj akcji prowadzonej w danej dobie. Wykaz/dziennik musi zawierać rubrykę na wpis Sołtysa danego Sołectwa potwierdzający, że usługa została wykonana zgodnie z przyjętymi standardami. 18. Doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:01 do godz. 24:00 danego dnia. II. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: 1. Materiałów do likwidacji śliskości na drogach - środki uszorstniające: a) drobnoziarnisty piasek oraz ich mieszaniny, b) mieszanka piasku z domieszką soli. 2. W zakresie potencjału technicznego - wymagania sprzętowe: a) samochód samowyładowczy o ładowności 5 – 10 t - 1 szt. b) ładowarka – 1 szt. c) piaskarka z pługiem odśnieżającym o szerokości 2 – 2,5m – 1szt d) pług wirnikowy – 1 szt. e) pługopiaskarka – 1 szt. f) UNIMOG – 1szt. z zapewnieniem jednoczesnej pracy minimum 2 jednostek sprzętowych. 3. W zakresie potencjału osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a) dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że stosowne umocowanie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach