Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w okresie zimy 2019/2020

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w okresie zimy 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Stary Sącz w sezonie zimowym 2019/2020. 2. Do zimowego utrzymania przewidziano ok. 210 km dróg, w wyznaczonych 18 obwodach. Wykaz dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania oraz minimalne wymagane standardy odśnieżania w poszczególnych obwodach wskazano w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4. Sposób świadczenia usługi, czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonej usługi został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) – Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5. Wykonawca będzie świadczył usługę tylko w przypadkach występowania zjawisk atmosferycznych – opadów śniegu, występowania śliskości czyli występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania, zwalczania śliskości – przy pomocy własnego sprzętu. 6. Dla obwodów 1, 2, 3, 17 i 18 Wykonawca we własnym zakresie zapewni materiały do likwidacji śliskości na drogach, dla pozostałych obwodów (4-16) zamawiający zapewni materiał uszorstniający . 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg dla jednego lub kliku obwodów. 8. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 1: 900,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 2: 1 600,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 3: 200,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 4: 300,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 5: 500,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 6: 500,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 7: 300,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 8: 600,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 9: 300,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 10: 300,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 11: 200,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 12: 400,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 13: 200,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 14: 200,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 15: 500,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 16: 200,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 17: 3 400,00 zł; Wykonawcy składający ofertę na obwód nr 18: 2 100,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach