Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Skoki w sezonie 2020/2021

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 925 801, , fax. 618 925 803
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 925 801, , fax. 618 925 803
    REGON: 52958000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Skoki w sezonie 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i parkingów w okresie zimowym 2020/2021 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych. Do obowiązków wykonawcy należy całodobowe świadczenie usług zimowego utrzymania przejezdności poprzez odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi dróg, chodników placów i parkingów oraz rozstawienie, napełnienie i uzupełnienie skrzyń z piaskiem. Usługę odśnieżania lub zwalczania gołoledzi na chodnikach placach i parkingach należy rozpocząć równolegle z pełnieniem akcji zimowej na drogach. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane kilometry - godziny sprzętu wg cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wykonanie usługi polegać będzie w szczególności na : • pełnieniu dyżurów całodobowych ok. 139 dni płatne tylko za dni, w których nie będzie pełniona akcja zimowa, • odśnieżaniu dróg na długości 105,70 km (dwa przejazdy), • usuwaniu gołoledzi na długości dróg 105,70 km (jeden przejazd), • usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu parkingów, placów i chodników na pow. 24.214m2, • rozstawieniu, zasypaniu mieszaniną piasku z solą i zebraniu po akcji zimowej skrzyń na terenie m. Skoki –70 szt, • uzupełnianie w miarę potrzeb mieszaniną piasku i soli skrzyń na terenie m. Skoki, W przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych ( obfite opady śniegu, niebezpieczna śliskość-gołoledź ) zlecona zostanie dodatkowa usługa polegająca na zapewnieniu przejezdności dróg, chodników lub placów nie wymienionych z nazwy do zimowego utrzymania oraz wywóz śniegu samochodem ciężarowym. Płatność za wykonanie tej usługi nastąpi wg cen jednostkowych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym wykonawcy za faktycznie przepracowane godziny- km pracy sprzętu. Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżury w czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy oraz do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy przez 24 godziny na dobę. Koordynację akcji zimowej będzie pełnił pracownik Zamawiającego w godz. od 600 do 2200. W pozostałych godzinach (2200 do 600 ) sygnałem do rozpoczęcia akcji zimowej na drogach, chodnikach, placach i parkingach będzie otrzymana informacja telefoniczna od dyżurnego w Powiatowym Zarządzie Dróg w Wągrowcu o rozpoczęciu akcji na drogach powiatowych. Czas rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg od czasu otrzymania dyspozycji wynosi maksymalnie 120 minut. Za termin ten uznaje się wyjazd gotowych (załadowanych) jednostek sprzętowych, celem pełnienia akcji zimowego utrzymania. Za przekroczenie tego terminu naliczane będą kary umowne określone w umowie. Przepracowane godziny pracy sprzętu powinny być odnotowane przez wykonawcę z uwzględnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości gdzie była prowadzona akcja zimowa oraz rodzaju wykonywanej usługi i przekazanie tych danych Zamawiającemu następnego dnia roboczego, celem ich zweryfikowania. Strony ustalają, że „przepracowana godzina” odpowiada godzinie zegarowej (60 minut). Rozliczeniu podlegają tylko godziny przepracowane w ramach wykonywania przedmiotowej usługi „na drodze”. Czas postoju pojazdu, jego załadunku nie jest wliczany do czasu realizacji zadania i nie przysługuje za niego wynagrodzenie. Przyjmuje się, że za każdą przepracowaną godzinę przysługuje wynagrodzenie w stawce określonej w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wynagrodzenie wykonawcy wypłacane będzie na podstawie faktury wystawionej raz w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będzie wykaz prac wykonanych w danym miesiącu. Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona kontroli sprzętu wskazanego w ofercie przetargowej Wykonawcy, jako do dyspozycji Zamawiającego biorąc pod uwagę jego zgodność z ofertą oraz sprawność techniczną. Wykonawca przedstawi sprzęt do przeglądu na placu Zamawiającego przy ul. Rogozińskiej 10 w Skokach. 2.2 Szczegółowy wykaz dróg, chodników, placów i parkingów objętych zimowym utrzymaniem zostanie dostarczony wybranemu wykonawcy przed zawarciem umowy. 2.3 Ogólne wymagania dotyczące robót - Zamawiający wymaga aby Wykonawca, celem utrzymania kontaktu podczas prowadzenia zimowej akcji dysponował telefonem kontaktowym całodobowym do osoby wskazanej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego nr 58 9065 0006 0040 0400 0185 0022; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp (tzn. w osobnym pliku). Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Gmina Skoki. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem (zał. nr 1 do SIWZ), powinien być sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 2) Arkusz cenowy powinien być sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 3) Dowód wniesienia wadium przetargowego, powinien być złożony w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku wadium w postaci gwarancji/poręczenia bankowego/ubezpieczeniowego powinno być ono złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. 4) Aktualne oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. nr 2 i 3 do SIWZ), powinny być sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5) Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 6) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 3 pkt. 2 ustawy Pzp). 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenia – zał. nr 2 i zał. Nr 3 do SIWZ o treści wskazanej w rozdziale nr VII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów. 9) UWAGA!!! Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach