Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY OZORKÓW

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 042 2771444 , fax. 042 2771449
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    ul. Wigury 14 14
    95-035 Ozorków
    tel. 042 2771444, fax. 042 2771449
    REGON: 00054356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY OZORKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych będących w administracji Gminy Ozorków, w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu dróg, poprzez pracę sprzętu wraz z użyciem materiałów uszorstniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WARUNEK-1 a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie art. 22 ust. 1 oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami) Prawo zamówień publicznych, b) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dn. 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, Nr 180, poz. 1280, z 2008 r. Nr 70, poz. 416, poz. 732, Nr 141, poz. 888). WARUNEK-2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. WARUNEK - 3 Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek - 1 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655, z późn. zmianami)-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, zmiana z 2008 r. Nr 171 poz. 1058) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek -2 1. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum jedna usługa o podobnym przedmiocie - charakterze zamówienia), z podaniem jej wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i Zamawiających (wg załącznika nr 5 do SIWZ). 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ) lub Wykonawcy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj. - Pługopiaskarka - szt. 2 dla zadania I i II; - Ciągnik z pługiem do odśnieżania lub Białoruś z pługiem do odśnieżania. Z uwagi na uciążliwe warunki do odśnieżania w m. Sokolniki Las - 116 ulic gruntowych (wąskich, krótkich, zadrzewionych) wymagany jest sprzęt typu: ciągnik z pługiem do odśnieżania lub białoruś z pługiem do odśnieżania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymaganych narzędzi i urządzeń. UWAGA!: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie odpowiedniej ilości mieszanki solno-piaskowej. Warunek - 3 Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz wyceny - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami), o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg załącznika nr 5 do SIWZ, odpowiadających swoim rodzajem, stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum jedna usługa o podobnym przedmiocie - charakterze zamówienia), z podaniem jej wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i Zamawiających; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, co najmniej w zakresie wskazanym w opisie WARUNEK-2 - wg załącznika nr 6 do SIWZ; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie - wg załącznika nr 6 do SIWZ, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 10) akceptowany tj. podpisany wzór umowy - stanowiący załączniki nr 7 do SIWZ. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2. lit. A pkt 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. - Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane pkt 7.2. lit. A ppkt 3, 4, 5 i 6 - dla każdego partnera z osobna, natomiast pozostałe dokumenty składane są wspólnie. - Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach