Gmina Niemcza ogłasza przetarg
- Adres: 58-230 Niemcza, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8376999, 8376265
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemcza
ul. Rynek 10 10
58-230 Niemcza, woj. dolnośląskie
tel. 074 8376999, 8376265
REGON: 89071788100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www:um.niemcza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Niemcza w sezonie 2009/10, 2010/11; 2011/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : ? Pełnienie dyżurów ? Zwalczanie gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej jezdni, ulic oraz chodników poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych . ? Odśnieżanie jezdni i poboczy ? Usuwanie i wywiezienie nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni i ulic. ? Utrzymanie w czystości ulic w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowania śliskości zimowej tj: a) zamiatanie parkingów i placów zapewniające czystość ,zebranie i wywóz nieczystości, b) usuwanie błota, piachu oraz innych zanieczyszczeń z ulic, parkingów i placów, ? Utrzymanie w czystości znaków drogowych Usługa obejmuje w sumie 35,15 km dróg i ulic - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 zł , słownie: dwa tysiące zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień- pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B).W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku zostanie uznane przy wykonaniu co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . B.2) Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę , wynajem lub w inny sposób ) przy czym wymagana minimalna ilość w pełni sprawnego technicznie sprzętu to: minimum 2 szt. pługów na odpowiednich nośnikach minimum 2 szt. piaskarek na odpowiednich nośnikach minimum 1 szt. ładowarka W przypadku gdy sprzęt nie jest własnością oferenta należy do oferty załączyć zobowiązanie do współpracy C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200.000 PLN (50.000 euro)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW: bip.um.niemcza.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich: nr 342, nr 340, nr 341, nr 404 i nr 343 - czas pracy 200 godz. zadanie nr 3 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich: nr 342 i nr 339 - czas pracy 200 godz.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania:
Dodano: 2016-07-26 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE PIESZYCE ORAZ GMINIE PIŁAWA GÓRNA W SEZONIE 2016-2017
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania:
Dodano: 2016-07-12 - ZIMOWE UTRZYMANIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 383 W SEZONIE 2016-2017
Dodano: 2016-06-28 - ZIMOWE UTRZYMANIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 382 W SEZONIE 2016-2017.
Dodano: 2016-06-27 - ZIMOWE UTRZYMANIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 384 W SEZONIE 2016-2017.
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania:
Dodano: 2015-10-12 - Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania.
Dodano: 2015-10-02 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE PIESZYCE ORAZ GMINIE PIŁAWA GÓRNA W SEZONIE 2015-2016
Dodano: 2015-09-11