Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonie zimowym 2023-2024

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-091 Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 388 57 40
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Plac Józefa Piłsudskiego 1
    32-091 Michałowice, woj. małopolskie
    tel. 12 388 57 40
    REGON: 351555714
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonie zimowym 2023-2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w sezonie zimowym 2023-2024 – zwanego dalej „ZUD”:2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań i czynności:1) przygotowanie materiałów (zakup, transport, magazynowanie materiałów do uszarstniania dróg i zwalczania śliskości),2) przygotowanie sprzętu do realizacji ZUD,3) odśnieżanie jezdni drogowych,4) odśnieżanie chodników i tras rowerowych,5) odśnieżanie poboczy oraz obiektów towarzyszących – np.: zatok i przystanków autobusowych, parkingów, itp.,6) usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie nawierzchni dróg, chodników, tras rowerowych poboczy oraz obiektów towarzyszących materiałami do zwalczania śliskości, materiałami z dodatkiem soli, wyjątkowo solą;7) utrzymywanie gotowości do podjęcia czynności ZUD przez pracowników i sprzęt,8) patrolowanie dróg, a w szczególności:a) koordynacja ZUD na terenie Gminy Michałowice dla dróg gminnych i wewnętrznych;b) przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków telefonicznych do Urzędu Gminy, co najmniej raz dziennie. W sytuacjach zagrożenia przejezdności – stosownie do potrzeb;c) zapewnienie łączności z pracownikami i operatorami dyżurującymi oraz kierującymi sprzętem.9) pozimowe usunięcie materiałów sypkich używanych do uszorstnienia dróg (tj. jezdni i poboczy) z dróg ujętych w I i II kolejności odśnieżania wraz z odwozem usuniętych materiałów przez Wykonawcę – miejsce odwozu i składowania w zakresie czynności Wykonawcy. Usunięcie pozostałych po zimie materiałów sypkich obejmuje całą szerokość jezdni, chodników i tras rowerowych oraz usunięcie materiałów sypkich z pobocza – na szerokość: min 50cm – max 100cm z wyprofilowaniem spadku pobocza od jezdni drogowej min 1% w kierunku pobocza lub rowu odwadniającego. Usunięcia poziomowych materiałów sypkich odbywać się będzie w okresie do 30 dni po zakończeniu każdego sezonu zimowego.3. Łączna długość dróg gminnych, które będą objęte usługą ZUD w I i II kolejności wynosi: 88,80 km.4. Warunki realizacji zamówienia oraz standardy utrzymania zostały określone w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do Projektu umowy.5. Drogi, na których będzie realizowana usługa ZUD zostały podzielone na dwie kolejności utrzymania przejezdności zgodnie z załącznikiem nr 2 do Projektu umowy – wykaz dróg.6. Przebieg dróg wyznaczonych do ZUD przedstawia mapa - załącznik nr 3 do Projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach