Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2020/2021”

Gmina Łazy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6729326 , fax. 32 6729448
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łazy
    ul. Traugutta 15
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. 32 6729326, fax. 32 6729448
    REGON: 27625886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umlazy.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie : od dnia 01.11.2020r. do 31 marca 2021r. 2) Przedmiotem zamówienia są : prace obejmujące wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy 2).1. Zakres prac : a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi ( mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa ); b/ odśnieżanie dróg; c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej; 2).2. Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego. 3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane do gniazda zapalniczki samochodowej, lub do instalacji elektrycznej pojazdu. Wykonawca zapewni/zabezpieczy w pojeździe gniazdo zapalniczki samochodowej, lub dostęp do instalacji zasilającej: zasilenie + masa oraz stacyjki. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w gnieździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez inspektora nadzoru i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być udostępnione przez Wykonawcę do instalacji GPS przez podmiot upoważniony przez Zamawiającego do dnia 31 października Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty. 4. Podział Gminy Łazy na strefy/ części/ Strefa I miasto Łazy drogi gminne – 39,52 km Strefa II Rokitno Szlacheckie, Hutki Kanki drogi gminne – 12,50 km Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania drogi gminne – 41,79km Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, Chruszczobród Piaski drogi gminne – 34,50 km Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska drogi gminne – 10,98 km 5. CPV : 90620000-9 - Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 90620000-9 Usługi odśnieżania 6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 8 do SIWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Opis części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących zadań Zadanie nr 1 – Strefa I, miasto Łazy; Zadanie nr 2 – Strefa II Rokitno Szlacheckie, Hutki Kanki; Zadanie nr 3 – Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania; Zadanie nr 4 – Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, Chruszczobród Piaski; Zadanie nr 5 – Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska. 8. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:  kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia, Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ. 9. Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty. 10. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 2). 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) formularz oferty wraz z formularzami cenowymi, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania d) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. (o ile dotyczy) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy) 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach