Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonach zimowych: 2020/2021, 2021/2022”

Gmina Łazy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6729326 , fax. 32 6729448
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łazy
    ul. Traugutta 15
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. 32 6729326, fax. 32 6729448
    REGON: 27625886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umlazy.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonach zimowych: 2020/2021, 2021/2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1) Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie : od dnia 01.11.2020r. do 31 marca 2022r. 2) Przedmiotem zamówienia są : prace obejmujące wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy 2).1. Zakres prac : a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi ( mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa ); b/ odśnieżanie dróg; c/ odśnieżanie i posypywanie chodników oraz schodów piaskiem; d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej; e/ posprzątanie ulic pozimowe z zalegających materiałów używanych do zimowego utrzymania dróg (żużel, piasek itp) 3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane do gniazda zapalniczki samochodowej, lub do instalacji elektrycznej pojazdu. Wykonawca zapewni/zabezpieczy w pojeździe gniazdo zapalniczki samochodowej, lub dostęp do instalacji zasilającej: zasilenie + masa oraz stacyjki. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w gnieździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez inspektora nadzoru i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być udostępnione przez Wykonawcę do instalacji GPS przez podmiot upoważniony przez Zamawiającego do dnia 15 października każdego roku. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty. 4. Podział Gminy Łazy na strefy/ części/ Strefa I miasto Łazy drogi gminne – 39,17 km Strefa II Rokitno Szlacheckie, Hutki Kanki drogi gminne – 12,50 km Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania drogi gminne – 41,79km Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, Chruszczobród Piaski drogi gminne – 34,50 km Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska drogi gminne – 10,98 km 5. CPV : 90620000-9 - Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 9 do SIWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Opis części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących zadań Zadanie nr 1 – Strefa I, miasto Łazy; Zadanie nr 2 – Strefa II Rokitno Szlacheckie, Hutki Kanki; Zadanie nr 3 – Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania; Zadanie nr 4 – Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, Chruszczobród Piaski; Zadanie nr 5 – Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska. 8. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia, Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ. 9. Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty. 10. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 2). 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) formularz oferty wraz z formularzami cenowymi, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania d) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. (o ile dotyczy) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy) 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach