Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łańcut w sezonie 2012/2013 - obejmujące Rejon obszarowy nr 2

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łańcut w sezonie 2012/2013 - obejmujące Rejon obszarowy nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Teren objęty akcją zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych, w swoim zakresie obejmuje następujące wsie: - Rejon Obszarowy nr 2 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa: Wysoka, Kraczkowa, Cierpisz - ok. 27 km ( wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości ) Osoby do kontaktu: Sołtys Wysokiej Roman Szpunar- 669 804 112 Sołtys Kraczkowej Kazimierz Bem- 669 868 112 Sołtys Cierpisza Bernadeta Ruszel- 669 789 112 Do obowiązków Wykonawcy należy: - prowadzenie prac również w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje i zamiecie śnieżne) we wszystkie dni tygodnia z dniami świątecznymi i wolnymi od pracy włącznie. - dyspozycyjność oraz podjęcia pracy nie później niż do dwóch godziny od chwili zgłoszenia. Jezdnia musi być przejezdna na całej szerokości najpóźniej do 4 godzin- drogi gminne publiczne pozostałe drogi wewnętrzne do 12 godzin od czasu zgłoszenia wyjazdu. - w pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi gminne publiczne których wykaz przedstawiono w załączniku do SIWZ nr3 - posiadanie odpowiedniego specjalistycznego sprzętu gwarantującego prawidłowe wykonanie zadania. - w przypadku awarii dokonać zmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie lub wynająć podwykonawcę na koszt własny. - prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez względu na czynniki niezależne bezpośrednio od Wykonawcy między innymi awaria sprzętu do odśnieżania. - prowadzenie raportu pracy sprzętu i potwierdzenia każdorazowo po zakończeniu pracy przez osoby wskazane przez Zamawiającego (Sołtys wsi). Raport pracy sprzętu należy przedłożyć Zamawiającemu min. na 2 dni przed wystawieniem faktury. Zweryfikowany Raport będzie podstawą do wystawienia faktury. Wykonawca udostępni raport pracy sprzętu do kontroli przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy i naliczania kar umownych w przypadku nie udostępnienia raportu kontrolującemu, stwierdzeniu braku bieżących wpisów lub wpisów niezgodnych z prawdą. O przystąpieniu do wykonania usługi Wykonawca informowany będzie telefonicznie, fax na wskazany nr telefonu, przez wyznaczone osoby (sołtys, pracownik Urzędu Gminy). Wyznaczone przez Zamawiającego osoby wskazują miejsce oraz termin rozpoczęcia prac. Wykonawca nie może sam rozpocząć prac związanych z odśnieżaniem. Od chwili zgłoszenia Wykonawca ma 2 godz. na rozpoczęcie wykonywania usługi Odpowiedzialnymi za kierowanie akcją odśnieżania są pracownicy Urzędu Gminy Zdzisław Mazurkiewicz, Krzysztof Owsiak tel. stacjonarny 17 225 68 57 wizja lokalna W celu prawidłowego sporządzenia oferty, zaleca się dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium dla Rejonu Obszarowego w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) do dnia 07.12.2012 r. do godz. 11.00. Wadium wnoszone może być w: 1)pieniądzu - przelewem na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PEKAO S.A. I Oddział Łańcut nr konta 96124026431111000037781763 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w części VIII SIWZ pkt 8.1 do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach