Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024

GMINA KRASNOBRÓD ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846607691
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KRASNOBRÓD
    ul. 3 Maja 36
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 846607691
    REGON: 950368701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024.Rejon I (Malewszczyzna, Stara Huta, Stara Huta -Lasowe, Potok Senderki, Hutki, Kaczórki, Grabnik, Grabnik Górny, Nowa Wieś, Wólka Husińska, Wólka Husińska – Husiny, Wólka Husińska - Łozowica). Przewidywana długość dróg do odśnieżania wynosi ok. 25 500mb.Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu wynosi ok. 150.Przewidywana ilość mieszanki piaskowo-solnej ok. 80 ton.2. Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez cały okres trwania umowy, za co otrzyma wynagrodzenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 lit. d Załącznika nr 1 – Projekt umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz projekcie umowy - załącznik nr 1 do SWZ - Projekt umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024.Rejon II (Hutków, Majdan Mały, Majdan Wielki, Zielone, Zielone – Przejma, Majdan Wielki ul. Borki, Turzyniec, ul. Sobieskiego, ul. Marysieńki, ul. Konopnickiej, ul. Słoneczna, ul. Łąkowa, ul. Tomaszowska –boczne, ul. Aleja NMP – boczne).Przewidywana długość dróg do odśnieżania wynosi ok. 16 920mb. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu wynosi ok. 100.Przewidywana ilość mieszanki piaskowo-solnej ok. 60 ton.2. Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez cały okres trwania umowy, za co otrzyma wynagrodzenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 lit. d Załącznika nr 1 – Projekt umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz projekcie umowy - załącznik nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: (w zakresie części 1 i 2 zamówienia):co najmniej dwoma pojazdami ciągnikowymi o mocy minimum 80KM z napędem na dwie osie wyposażone w hydrauliczny pług śnieżny i posypywarkę o ładowności min. 2,5 tony.Uwaga: Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 części) to musi dysponować co najmniej dwoma pojazdami dla każdej z części zamówienia oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowanie tymi samymi pojazdami w dwóch częściach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach