Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Koniusza

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 35155505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl, www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Koniusza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Koniusza w sezonach zimowych: 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 w zakresie odśnieżania oraz usuwania śliskości nawierzchni przy użyciu jednostek sprzętowych. 2. Przez jednostkę sprzętową (sprzęt do usuwania śliskości, odśnieżania) rozumie się jeden z następujących sprzętów : pługopiaskarka, pług lemieszowy, pług wirnikowy, spycharka, ładowarka (do usuwania śniegu), samochód samowyładowczy (do usuwania śniegu), ciągnik wyposażony w pług i rozsiewacz oraz inny nie wymieniony sprzęt niezbędny do wykonania usługi usuwania śliskości, odśnieżania. Jednostką sprzętową nie jest ładowarka konieczna do załadowania piaskarek którą musi dysponować Wykonawca. 3. Wykonanie zimowego utrzymania dróg będzie się odbywać w dwóch standardach: 1) drogi gminne objęte zimowym utrzymaniem w I kolejności, wymienione w załączniku Nr 1 do SIWZ, będą utrzymane wg Standardu I, łączna długość 89,8km, 2) wymienione w załączniku nr l do SIWZ parkingi będą utrzymane wg Standardu I, 3) drogi gminne objęte zimowym utrzymaniem w II kolejności, wymienione w załączniku Nr 1 do SIWZ, będą utrzymane wg Standardu II, łączna długość 46,4 km, 4) pozostałe drogi nie wymienione w załączniku Nr 1 oraz inne miejsca/place, będą utrzymane wg standardu II, na zgłoszenie wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy. 4. Szczegółowy opis ww. standardów utrzymania dróg gminnych przedstawia Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem. 6. W przypadku zgłoszenia przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego konieczności wykonania usługi zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji w terminie nie później niż 1 godzinę od powiadomienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do utrzymania łączności z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. 8. Koszty zakupu, magazynowania, dostawy materiałów niezbędnych do prowadzenia zimowego utrzymania dróg pokrywa Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania wyspecjalizowanym sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również sprzątanie dróg gminnych utrzymywanych wg Standardu I, w ciągu do 21 dni (wartość oceniana) po zakończeniu każdego sezonu zimowego, poprzez zebranie materiału do posypywania dróg z jego wywozem i zwałowaniem we własnym zakresie przez Wykonawcę. 11.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. a) Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1040 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę pracowników: kierujących/obsługujących sprzęt wymagany niniejszą procedurą do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg gminnych. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, na 7 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi (tj. przed dniem 01-11-2020 r.) przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ). W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) W sytuacji gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia personelu może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych w §7 ust. 1 pkt 4) wzoru umowy (załącznik do SIWZ). Ponadto Zamawiający może weryfikować za pomocą pracownika Urzędu Gminy Koniusza (koordynatora wskazanego w umowie), czy zakres przedmiotu zamówienia jest rzeczywiście realizowany wskazanym personelem, zatrudnionym na umowę o pracę. Za nieprawidłowości ze strony Podwykonawcy w zakresie wskazanego przez Zamawiającego obowiązku zatrudniania na umowę o pracę osób do wykonania określonych czynności, odpowiadać będzie Wykonawca oraz Podwykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy 00/100 PLN). Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie do dnia 2020-06-10 do godz. 10:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć do dnia 2020-06-10 do godz. 10:00 w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli wykonawca przesyła wadium poza ofertą, np. drogą e-mail, winno być ono oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) W przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Pełnomocnictwo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) Dowody, o których mowa w pkt 7.4 SIWZ (jeżeli dotyczy). Dowody należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, składany w dniu podpisania umowy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach