Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym 2020/2021”

Gmina Olszanica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
    REGON: 37044005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym. Zamawiający podzielił zadanie na VIII części, jak poniżej: - Część 1 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Olszanica”. - Część 2 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Orelec”. - Część 3 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Paszowa”. - Część 4 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Rudenka”. - Część 5 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Zwierzyń”. - Część 6 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Stefkowa”. - Część 7 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Wańkowa”. - Część 8 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Uherce Mineralne”. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia:  W zakresie Część 1 zamówienia - w miejscowości Olszanica długość dróg do odśnieżania: 10,534 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 8,584 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 8,584 km, długość chodników: 0,415 km.  W zakresie Część 2 zamówienia - w miejscowości Orelec długość dróg do odśnieżania: 4,860 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 4,560 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 4,560 km.  W zakresie Część 3 zamówienia – w miejscowości Paszowa długość dróg do odśnieżania: 4,095 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 4,095 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 4,095 km  W zakresie Część 4 zamówienia - w miejscowości Rudenka długość dróg do odśnieżania: 2,720 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,240 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,240 km  W zakresie Część 5 zamówienia - w miejscowości Zwierzyń długość dróg do odśnieżania: 3,210 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,500km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,500 km  W zakresie Część 6 zamówienia - w miejscowości Stefkowa długość dróg do odśnieżania: 3,182 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 3,182 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 3,182 km.  W zakresie Część 7 zamówienia - w miejscowości Wańkowa długość dróg do odśnieżania: 2,331 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,331 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,331 km  W zakresie Część 8 zamówienia - w miejscowości Uherce Mineralne. długość dróg do odśnieżania: 13,099 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 8,877 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 8,877 km, długość chodników: 0,660 km. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy. 2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi. 3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny. 5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego. 6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa. 7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych. 9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ. 10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC. 12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy. 15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac. 17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach