Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików w sezonie zimowym 2013 - 2014

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8738476 , fax. 15 8738324
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 15 8738476, fax. 15 8738324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików w sezonie zimowym 2013 - 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, dróg wewnętrznych, ulic, placów, parkingów oraz przystanków autobusowych polegających na odśnieżaniu, zwalczaniu gołoledzi i śliskości zimowej, usuwaniu błota pośniegowego w sezonie zimowym 2013 - 2014 na terenie Gminy Zaklików dla następujących części: Część 1 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie msc. Łysaków, Dąbrowa, Antoniówka, Karkówka na odcinkach o długości około 20 km; Część 2 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie miejscowości: Zdziechowice I, Zdziechowice II, Józefów, Baraki Stare, Baraki Nowe, Irena, Łążek Zaklikowski na odcinkach o długości około 40 km; Cześć 3 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie miejscowości: Goliszowiec, Lipa, Gielnia, Kolonia Łysaków na odcinkach o długości około 30 km; Zamawiający dopuszcza jednocześnie możliwość świadczenia usług obejmujących całość przedmiotu zamówienia. 2. Usługą odśnieżania i usuwania błota pośniegowego objęte zostaną wszystkie drogi , ulice, place, parkingi oraz przystanki autobusowe w miejscowościach wymienionych w 1 , 2 i 3 części zamówienia. 3. Usługą zwalczania gołoledzi i śliskości zimowej mieszanką piaskowo - solną objęte zostają wszystkie drogi o nawierzchni asfaltowej w miejscowościach wymienionych w 1, 2 i 3 części zamówienia 4. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zimowego utrzymania dróg obejmuje: 1) przygotowanie materiału uszorstniającego - zakup odpowiednich ilości soli i piasku oraz wykonanie wszelkich prac związanych z ich przygotowaniem oraz przechowywaniem, 2) mechaniczne odśnieżanie, 3) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej, 4) mechaniczne odśnieżanie z posypywaniem, 5) usuwanie błota pośniegowego, 5. Wykonawca świadczy usługę przy pomocy prawidłowo oznakowanego własnego sprzętu i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości na drogach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac. 7. Wykonawca w ramach prowadzonej akcji doprowadzi drogi do stanu przejezdności i zabezpieczy je przed śliskością 8. Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 8.1 Przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych, 8.2 Rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 3 godzin od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego lub pisemnego, 8.3 Samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu - po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji, 8.4 Usuwanie śniegu z ulic lub dróg (płużenie) przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, 8.5 Używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, 8.6 Wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu ulic i dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, 8.7 Wyznaczenie osób pełniących dyżur w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, 8.8 Dokonywanie usług odśnieżanie w taki sposób, aby części przykrawężnikowe jezdni, oraz studzienki kanalizacyjne były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu. 8.9 Przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalnym jest składowanie śniegu na skrzyżowaniach, wjazdach oraz drogach publicznych - śnieg należy składować na poboczach dróg; 9. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia, 10. Potwierdzenie wykonania zamówienia: Wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia potwierdzone zostanie przez Sołtysa miejscowości lub radnego z tego rejonu (w wyjątkowych sytuacjach pracownik Urzędu Gminy Zaklików) na kartach pracy sprzętu (wzór karty pracy sprzętu stanowi zał. Nr 7), dodatkowo po dniu przepracowanym należy zgłosić pracownikowi Urzędu Gminy odpowiedzialnemu za koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg ilość godzin pracy i rodzaj sprzętu oraz wskazać miejsca, w których zostały odśnieżone i posypane mieszanką solno - piaskową w celu obliczenia i potwierdzenia ilości godzin pracy. Wraz z fakturą za wykonane usługi Wykonawca składa potwierdzone karty pracy sprzętu, o których mowa powyżej oraz miesięczne, potwierdzone podsumowanie pracy sprzętu i wykonania usługi wg. wzoru stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zaklikow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach