Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sulików w latach 2021 i 2022”

Gmina Sulików ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 778 76 13 , fax. 75 775 69 22
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
    ul. Dworcowa 5
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 75 778 76 13, fax. 75 775 69 22
    REGON: 23082144000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sulików w latach 2021 i 2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sulików w latach 2021 i 2022”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na Części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną przez siebie część zamówienia. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części zamówienia - wszelkie zapisy niniejszej SIWZ odnoszą się analogicznie do części zamówienia jak i do ofert częściowych. Częściami w niniejszym zamówieniu są: 1) Część nr 1 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miejscowości Studniska Dolne, Studniska Górne; 2) Część nr 2 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miejscowości Mała Wieś Dolna, Mikułowa, Sulików; 3) Część nr 3 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miejscowości Bierna, Mała Wieś Górna, Miedziana, Radzimów Dolny, Radzimów Górny; 4) Część nr 4 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miejscowości Skrzydlice, Wilka, Wrociszów Dolny, Wrociszów Górny; 5) Część nr 5 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miejscowości Stary Zawidów, Wielichów. 3. Podpisanie umów na realizację zamówienia nastąpi osobno dla każdej jego części. Umowy stanowią odrębne dokumenty – wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykazy dróg gminnych i wewnętrznych, do których zimowego utrzymania zobowiązany jest Wykonawca, stanowią załącznik do poszczególnych umów. 5. W szczególności Wykonawca ma obowiązek: 1) odśnieżanie nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na całej szerokości jezdni; 2) zwalczanie gołoledzi i śliskości środkami niechemicznymi oraz ich mieszankami zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych; 3) zaopatrzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie w materiały uszorstniające, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) lub innymi właściwymi przepisami; powołane przepisy Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie; 4) Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania stanu dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiałów niezbędnych do zwalczania śliskości zimowej; 5) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadów, w przypadku opadów ciągłych nie później niż po 3 godzinie od ich rozpoczęcia. 6) do realizacji prac, dotyczących wykonywania zimowego utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych mogą być stosowane wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych; 7) UWAGA: Zamawiający będzie wypłacał za prowadzenie akcji zimowej wynagrodzenie ryczałtowe wypłacane za poszczególne miesiące wykonywania usługi, od dnia podpisania umowy, które będą przestawiały się w sposób następujący: a) 100% jego wartości w przypadku wykonywania czynnej akcji w zakresie zimowego utrzymania dróg w danym miesiącu , b) wynagrodzenie podstawowe ulega zmniejszeniu o 50 % w przypadku wykonywania biernej akcji zimowego utrzymania dróg tj. systematyczny całodobowy monitoring warunków atmosferycznych, utrzymywanie stałej gotowości środków transportu, narzędzi, sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć się na własny koszt od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z realizacją niniejszej umowy – na cały okres obowiązywania umowy. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmować ma również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców w przypadku realizacji umowy przy ich udziale. Wykonawca jest obowiązany na żądanie Zamawiającego przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki, zgodnie z rozdz. 10 pkt. 10.2 ppkt. 2 lit. b SIWZ; 9) Wszystkie koszty związane z zawarciem w/w umów ubezpieczenia oraz opłacania składek ubezpieczeniowych obciążają wyłącznie Wykonawcę. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części zamówienia, został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) najpóźniej do dnia 17.12.2020 r. do godz. 12:00. 13.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 299 ze zm.). 13.3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sulików, nr rachunku w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Sulikowie 47 8392 0004 0000 0101 2000 0090 z podaniem tytułu: Wadium przetargowe „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sulików w latach 2021 i 2022”. Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 13.4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 13.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). 13.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 13.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy — Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty -załącznik nr 1 do siwz; 2) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik; 3) Dowód wniesienia wadium z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach