Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Pyrzyce w sezonie zimowym 2014-2015.

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Pyrzyce w sezonie zimowym 2014-2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Pyrzyce w sezonie zimowym 2014-2015. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solankami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, - zwalczanie śliskości zimowej solankami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem, - odśnieżanie równiarkami samojezdnymi, spycharkami lub ładowarkami, - użycie ładowarek do usuwania zwałowisk śnieżnych, - dyżury sprzętu, - przekazywanie informacji o rozpoczęciu akcji i zakończeniu w formie meldunków do Zamawiającego, - patrolowanie dróg pod względem jakości odśnieżania, - pozimowe sprzątanie. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie miasta i gminy Pyrzyce odśnieżane będą na polecenie telefoniczne, faksem lub e-mailem upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Pyrzycach. Wezwany sprzęt rozliczany będzie za rzeczywiste przepracowane godziny. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w umowie numeru telefonu czynnego przez 24 godziny na dobę przez cały okres obowiązywania umowy celem dokonywania zgłoszeń. Na drogach gminnych i wewnętrznych wprowadzone zostały standardy zimowego utrzymania: standard II - ogółem 0,077 km, standard IV - ogółem 19,326 km, standard V - ogółem 20,721 km, standard VI - ogółem 5,556 km. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań: odśnieżanie jezdni, odśnieżanie chodników, zwalczanie śliskości jezdni, zwalczanie śliskości chodników, ręczne odśnieżanie i zwalczanie śliskości (przejścia, schody). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych w ramach poszczególnych zadań. Przewidywany zakres: 1. ODŚNIEŻANIE JEZDNI - 200 godz. 2. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW - 100 godz. 3. ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI JEZDNI (mieszanka piasku z solą) - 650 km 4. ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI CHODNIKÓW (mieszanka piasku z solą) - 400 km 5. RĘCZNE ODŚNIEŻANIE I ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI (schody, przejścia) - 350 godz. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych w rejonie skrzyżowań. Wykonawca informuje Zamawiającego o przystąpieniu do odśnieżania lub posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości aby utrzymać ruch na drodze. Do likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg dopuszczonymi do ogólnego stosowania tj. materiałem uszorstniającym z dodatkiem materiałów chemicznych (soli, chlorku wapnia lub ich mieszanki). Należy stosować posypywanie dróg bieżąco na podjazdach, skrzyżowaniach aby zapewnić bezpieczeństwo ruchu. W celu wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do posiadania takiej ilości sprzętu aby móc prowadzić akcję zimową równocześnie na terenie całej gminy. Stosowny sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników. Wykonawca robót zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby Zamawiającego każdego dnia (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt) do godz. 11:00 telefonicznie z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w soboty, niedziele i święta meldunek należy podać do godz. 11:00 dnia następnego - dnia roboczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyrzyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach