Gmina Jastarnia ogłasza przetarg
- Adres: 84140 Jastarnia, ul. Portowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 675 19 99; 675 19 30 , fax. 58 6752176
- Data zamieszczenia: 2018-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastarnia
ul. Portowa 24
84140 Jastarnia, woj. pomorskie
tel. 58 675 19 99; 675 19 30, fax. 58 6752176
REGON: 191675480 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w Gminie Jastarnia w okresie od 01.11.2018 r. do 31.03.2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych i powiatowych na terenie administracyjnym Gminy Jastarnia, w tym: - utrzymywanie w gotowości pracowników, sprzętu i materiałów służących zwalczaniu skutków zimy, - prowadzenie akcji zwalczania skutków zimy; - okresowe sprzątanie pasów drogowych. Zimowe utrzymanie dróg i chodników prowadzone będzie w okresach od 1 listopada do 31 marca każdego roku realizacji zamówienia. W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi poza wyżej wskazanymi okresami Wykonawca podejmie zadanie zwalczania skutków zimy na pisemne polecenie Zamawiającego. W zakresie realizacji zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) posiadania i utrzymywania w sprawności technicznej oraz rozmieszczenia pojemników z mieszanką piaskowo – solną w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy oraz w terminie 7 dni przed 1 listopada każdego roku obowiązywania umowy i zwiezienia pojemników w okresie trzech tygodni po 31 marca każdego roku obowiązywania umowy; b) przechowywania na własnym placu składowym dostarczonych przez Zamawiającego materiałów oraz przygotowania mieszanki do zwalczania skutków zimy; Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiały niezbędne do zwalczania skutków zimy (piasek, chlorek sodu, chlorek wapnia) corocznie w ilości do 350 ton. Materiały dostarczane będą w partiach o masie do 25 ton nie później niż 14 dni licząc od dnia pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę o zapotrzebowania określającego ilość i rodzaj materiału. Materiały przekazywane będą protokolarnie Wykonawcy i dostarczane bezpośrednio na jego plac składowy. c) zabezpieczenia wystarczającej liczby pracowników oraz ilości sprzętu do zwalczania skutków zimy i utrzymania go w gotowości do natychmiastowego podjęcia akcji; d) utrzymywania ciągłej przejezdności, tj. bieżącego oczyszczania ze śniegu, lodu, gołoledzi ulic, chodników i ścieżek rowerowych na całej długości, zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku opadów śniegu w porze nocnej drogi, chodniki i place pierwszej kategorii odśnieżania muszą być odśnieżone oraz pokryte mieszanką piaskowo-solną do godz. 7.00, a drogi, chodniki, place i ścieżki rowerowe drugiej kategorii odśnieżania do godz. 9.00; podjęcie działania przez Wykonawcę w porze nocnej wymaga niezwłocznego zgłoszenia telefonicznego (dopuszcza się kontakt za pomocą wiadomości sms) pełniącemu dyżur pracownikowi Zamawiającego;; e) zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi na ulicach, chodnikach i drogach rowerowych objętych zamówieniem; f) odśnieżania wszystkich chodników przylegających do nieruchomości niezabudowanych oraz chodników, które nie przylegają bezpośrednio do żadnej posesji (oddzielone są od posesji pasem zieleni); g) oczyszczania podczas roztopów wpustów ulicznych z błota, śniegu i innych zanieczyszczeń w celu zachowania ich drożności w całym okresie realizacji zamówienia; h) wywozu nadmiaru śniegu z chodników, ulic i parkingów w miejsce na terenie gminy wskazane przez Zamawiającego; i) oczyszczania wpustów ulicznych oraz uprzątania nawierzchni chodników i ulic po akcji zimowej z piasku nie później niż do 10 kwietnia każdego roku realizacji zamówienia (wystawienie faktury za miesiąc marzec może nastąpić dopiero po realizacji tych prac); j) pełnienia całodobowych dyżurów z utrzymywaniem w gotowości pracowników i sprzętu do niezwłocznego rozpoczęcia prac określonych w pkt. d) i e); k) zamiatania jezdni i dróg rowerowych nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu (usługa świadczona w ramach dyżuru), gdy przerwa w pracach określonych w pkt. d) i e) wynosi więcej niż 14 dni; sprzątanie chodników 2 razy w miesiącu przez cały okres realizacji zamówienia; l) w przypadku braku opadów śniegu Wykonawca obowiązany jest do sprzątania nie rzadziej raz w tygodniu chodników, jezdni i zieleńców w pasach drogowych ze śmieci i odchodów zwierząt; m) corocznego opracowywania i przekazywania Zamawiającemu wykazu pracowników Wykonawcy pełniących dyżury w związku ze zwalczaniem skutków zimy; n) prowadzenia ewidencji dziennej wykonywanych prac określonych w pkt. d) i e) oraz ewidencji prac określonych w pkt. k); Wykonawca ponosi odpowiedzialność i pokryje w pełnej wysokości odszkodowania za szkody wynikające z nienależytej realizacji niniejszego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków otrzymania punktów w kryterium oceny ofert „aspekt nowoczesności sprzętu”, np. dokument homologacyjny pojazdu lub dokument potwierdzający wynik badania emisji spalin przeprowadzonego podczas ostatniego przeglądu technicznego tego pojazdu,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic, zatoczek autobusowych, placów i parkingów na terenie Gminy Sierakowice 2024/2025
Dodano: 2024-02-13 - Zimowe utrzymanie ciągów pieszych na terenie miasta Kępice
Dodano: 2024-01-30 - Utrzymanie czystości wydzielonych terenów zewnętrznych administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu, w terminie od 1.01. do 31.12.2024 roku.
Dodano: 2024-01-13 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku
Dodano: 2024-01-04 - "Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Somonino, Goręczyno oraz trasy autobusowej w sezonie 2023/2024."
Dodano: 2023-12-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-22 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU TCZEWSKIEGO
Dodano: 2023-12-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-17 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁĘCZYCE W ROKU 2024 z PODZIAŁEM NA REJONY
Dodano: 2023-11-14 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-10-31