Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w Gminie Świlcza w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015

Gmina Świlcza ogłasza przetarg

  • Adres: 36-072 Świlcza, Świlcza 168
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8670100, 8670133 , fax. 017 8670157
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świlcza
    Świlcza 168 168
    36-072 Świlcza, woj. podkarpackie
    tel. 017 8670100, 8670133, fax. 017 8670157
    REGON: 69058214000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w Gminie Świlcza w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w Gminie Świlcza w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Oferty można składać na dowolną ilość części. 1 część: odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości w miejscowości Trzciana, Błędowa Zgłobieńska, Bzianka i Dąbrowa. Szacunkowa wartość zamówienia dla części nr 1 została określona na kwotę 114 661,68 zł brutto; 2 część: odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości w miejscowości Świlcza, Woliczka. Szacunkowa wartość zamówienia dla części nr 2 została określona na kwotę 100 328,97 zł brutto; 3 część: odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości w miejscowości Bratkowice, Rudna Wielka, Mrowla. Szacunkowa wartość zamówienia dla części nr 3 została określona na kwotę 71 663,55 zł brutto; 1. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić odśnieżanie i likwidację oblodzenia jezdni w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia (w tym również w dni świąteczne) w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje i zamiecie śnieżne itp.), w razie wystąpienia opadów śniegu oraz bez względu na porę dnia lub nocy, w sposób i z intensywnością warunkowaną wielkością tych opadów tak, by zapewniona została przejezdność dróg oraz związana z tym ciągłość ruchu pojazdów, w tym w szczególności środków transportowych komunikacji publicznej. 2. W szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się do odśnieżania i zwalczania śliskości innych, niż wymienione odpowiednio do części - odcinkach dróg w ramach zlecenia interwencyjnego dokonywanego przez Zamawiającego na wniosek Sołtysów. 3. Jakość wykonywanych usług musi zapewnić dotrzymanie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg (uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu, w którym utrzymywana jest droga). 4. Wyposażyć kierowców w telefony komórkowe pracujące w systemie najlepiej obsługiwanym na terenie Gminy Świlcza (podczas wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy, kierowcy muszą mieć włączone telefony komórkowe). 5. Prace związane z odśnieżaniem oraz likwidacją oblodzenia wykonawca będzie realizował w całości przy użyciu własnego, bądź będącego w dyspozycji, sprzętu mechanicznego wraz z materiałem uszorstniającym (15% mieszanką środków chemicznych - piasek gruboziarnisty). Sprzęt ma być dostosowany do szerokości odśnieżanych dróg. 6. Warunek wykonania usługi odśnieżania i zwalczania śliskości uważa się za spełniony jeżeli wykonawca uzyska na koniec dnia roboczego odśnieżania i zwalczania śliskości na terenie danego sołectwa potwierdzenie jego Sołtysa w formie podpisu i pieczęci na prowadzonej przez wykonawcę karcie drogowej - co do wykazanych w tej karcie zakresu odśnieżania i efektywnego czasu pracy sprzętu oraz zakresu likwidacji oblodzenia i ilości posypanych kilometrów. 7. Przez efektywny czas pracy sprzętu odśnieżającego i likwidującego oblodzenie rozumie się wyłącznie czas, w którym sprzęt ten jest wykorzystywany bezpośrednio do odśnieżania dróg i likwidacji oblodzenia na odcinkach określonych w siwz z wyłączeniem dojazdów, przestojów, przerw itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się na zakończenie tygodnia pracy sporządzić raport z wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz potwierdzonych przez Sołtysa i dostarczyć do Urzędu Gminy w każdy poniedziałek. Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy to w najbliższy dzień roboczy. Niezłożenie przez Usługodawcę raportu z wykonania usług w wyznaczonym terminie może skutkować ich nierozliczeniem przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się na zakończenie każdego miesiąca pracy sporządzić na podstawie raportów tygodniowych - miesięczne sprawozdanie z wykonanych usług z godnie z załącznikiem nr 9 do siwz. 10. Na każde żądanie Zamawiającego okazać w stosunku do używanych do likwidacji oblodzenia materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z Polską Normą lub Aprobatę Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wymagane wadium dla każdej części: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Termin wnoszenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i oddzielnie na każdą część! Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świlczy a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek: Nr 69 9159 1023 2005 5000 0026 0003 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy. Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Świlcza. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.2, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zmawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach