Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2012-2013

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Batorego 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6803342, 6803310 , fax. 14 6803336
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13 13
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6803342, 6803310, fax. 14 6803336
    REGON: 00000851661056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2012-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi : Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2012-2013. 2. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez okres sezonu zimowego tj. 2012-2013 w zakresie utrzymania dróg i chodników gminnych na terenie Gminy Dębica. Zamówienie obejmuje świadczenie usług : 1) Usługa pojazdem z napędem 4x4, wyposażonym w rozsypywarkę o pojemności min 4 m3 i pług jednostronny, 2) Usługa ładowarką o pojemności łyżki > 2 m3 . 2. Usługi wykonywane będą na sieci dróg administrowanych przez Urząd Gminy Dębica. W przypadku wydłużenia się okresu zimowego Zamawiający wydłuży czas obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy za 1 tygodniowym wypowiedzeniem w przypadku jednoznacznie negatywnej oceny jakości świadczonych usług. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi na wezwanie do pracy przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy z 2 godzinnym wyprzedzeniem. Od Wykonawcy oczekuje się gwarancji prowadzenia usług w niekorzystnych warunkach zimowych (śliskość, opady śniegu), w sposób zapewniający utrzymanie przejezdności na drogach dla ich użytkowników, jakość usługi musi być zapewniona stosownie do postawionych wymagań dla poszczególnych kolejności ustalonych przez administratora drogi. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność w okresach powstawania śliskości bądź opadów śniegu. Wykonawca wyposaży obsługę sprzętu oraz transportu w środek łączności (telefon komórkowy) celem pozostawania w kontakcie z pracownikiem (bądź przedstawicielem) Zamawiającego. Usługodawca zapewni do prac sprzęt sprawny zapewniający uzyskiwanie pożądanych efektów. Wykonawca zobowiązuje się do terminowej realizacji zamówień, w przypadku zwłoki w podstawieniu jednostki Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: - przy opóźnieniu do 1 godziny w stosunku do ustalonego czasu podstawienia (rozpoczęcia pracy) - wynagrodzenie za 2 godz. pracy jednostki, - przy opóźnieniu powyżej 1 godziny - wynagrodzenie za 4 godz. pracy jednostki, - w przypadku nie podstawienia jednostki w zadanym dniu z winy Wykonawcy, Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. W przypadku powstania szkody osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdarzenia powstałe na drodze spowodowane niezgodnym z umową wykonaniem usług i jest zobowiązany jest do pokrycia szkody wyrządzonej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy i na jedną bądź kilka jednostek sprzętowych lub transportowych. Od Wykonawcy żąda się, aby dysponował sprzętem lub jednostkami transportowymi o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą (kierowca lub operator sprzętu). Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały uszorstniające do likwidacji śliskości. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 7 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). Wykonawcy muszą podać w ofercie stawkę 1 godz. na usługi odśnieżania na drogach. Zamówienie obejmuje świadczenie usług w 2 częściach: Część 1: Usługa pojazdem z napędem 4x4, wyposażonym w rozsypywarkę o pojemności min 4 m3 i pług jednostronny. Część 2: Usługa ładowarką o pojemności łyżki > 2 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach