Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg
- Adres: 22175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5661089 w. 20 , fax. 825 661 061
- Data zamieszczenia: 2016-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
ul. I Armii Wojska Polskiego 50
22175 Dorohusk, woj. lubelskie
tel. 82 5661089 w. 20, fax. 825 661 061
REGON: 53787500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Dorohusk w sezonie 2016/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a)Utrzymanie w stanie przejezdności dróg gminnych, parkingów, chodników i placów będących w zarządzie gminy Dorohusk i dróg w obrębie gminy ( w tym drogi pierwszej kolejności odśnieżania oraz drogi dodatkowe) przez : b)ustawienie płotków dla zabezpieczenia przed tworzeniem się zasp w miejscach narażonych na takie skutki zawiei śnieżnych; c)mechaniczne zgarnianie nadmiaru śniegu z miejsc przeznaczonych do ruchu pojazdów i pieszych; d)wywożenie nadmiaru zgarniętego na pobocza śniegu z miejsc, w których takie nagromadzenie utrudnia korzystanie z dróg, placów i parkingów i powoduje zalewanie wodą z roztopów; e)likwidacja śliskości nawierzchni jezdni i chodników przez posypywanie materiałami szorstkimi dopuszczonymi obowiązującymi normami – nie powodujących zagrożenia dla środowiska naturalnego (miejsca posypywania tj. usuwania śliskości solą to: skrzyżowania dróg, ostre niewidoczne łuki, przystanki autobusowe, odcinki dróg przed obiektami oświatowymi i ośrodkami zdrowia). f)umożliwienie dojazdu pomocy społecznej i lekarskiej do zabudowań, w których mieszkają osoby starsze – samotne wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dorohusku g)utrzymanie w dobrym stanie znaków drogowych i ich widoczności; 3.Drogi zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy mają być utrzymane w stanie przejezdności bieżącej dla zapewnienia komunikacji publicznej i lokalnej dla przewozu dzieci do szkół na terenie gminy. Dla pozostałych dróg (pozostałe z zał. nr 2 do projektu umowy) w przypadku szczególnie bardzo dużych opadów śniegu i tworzeniu się zasp, dopuszcza się nieprzejezdność niektórych odcinków przez okres do 2 dni. 4.Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże listę osób starszych i niepełnosprawnych potrzebujących odśnieżania w okresie zimy. 5.Fakturowanie po 1/4 należności za okresy:od podpisania umowy do końca miesiąca grudnia 2016r.,za miesiąc styczeń 2017,za miesiąc luty 2017, za miesiąc marzec – do 15 kwietnia 2017r. 6. Dodatkowe informacje obejmujące zamówienie. 1) Zimowe utrzymanie dróg obejmuje tzw. akcję czynną czyli bezpośrednią pracę sprzętu na terenie i prowadzone będzie w systemie dyżuru czynnego tj. w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (opady śniegu, mróz, mżawka, gołoledź) oraz w systemie interwencyjnym tzn. na polecenie osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego za zimowe utrzymanie dróg. 2) W przypadku podjęcia działania w trybie dyżuru czynnego Wykonawca podejmując decyzję o rozpoczęciu akcji jest zobowiązany o tym fakcie powiadomić Zamawiającego. Informacja winna zawierać dokładne określenia ilości i rodzaju użytego sprzętu . 3) Akcję czynną w systemie interwencyjnym należy podjąć nie później niż deklarowany czas reakcji w formularzu ofertowym, po powiadomieniu przez wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do powiadomienia Zamawiającego o rodzaju użytego sprzętu z podaniem marki i numeru rejestracyjnego. 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zimowego utrzymania dróg zawierającej dobowe oraz tygodniowe zestawienie faktycznych ilości: kilometrów dróg objętych zimowym utrzymaniem, godzin pracy przy zimowym utrzymaniu dróg z miejscem na wpis pracownika Urzędu Gminy lub Sołtysa danego sołectwa, który będzie potwierdzał rzeczywiste zrealizowane usługi wykonane zgodnie z wyznaczonym przez Zamawiającego standardem. 5) Zamawiający wymaga aby akcja zimowego utrzymania dróg odbywała się równocześnie we wszystkich rejonach gminy Dorohusk. 6)Materiał cierny oraz sól drogowa do posypywania dróg powinien być zakupiony przez Wykonawcę, a cena jego powinna być ujęta w koszcie usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik
Dodano: 2024-02-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik
Dodano: 2024-01-19 - Odśnieżanie dróg powiatowych w 2024 r.
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-13 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023- 2024 nr 2 WR cz. 1, 2, 3, 10, 11, 12, 13
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 3 WR cz. 4
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 4 WR cz. 5, 14
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 5 WR cz. 19, 20 chodniki
Dodano: 2023-11-06 - "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-11-02