Gmina Korzenna ogłasza przetarg
- Adres: 33322 Korzenna, Korzenna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 440 66 10 , fax. 18 441 70 39
- Data zamieszczenia: 2017-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Korzenna
Korzenna 325
33322 Korzenna, woj. małopolskie
tel. 18 440 66 10, fax. 18 441 70 39
REGON: 49189229700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH DLA CZĘŚCI III I V STYCZEŃ 2018 - KWIECIEŃ 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych dla części III i V styczeń 2018 – kwiecień 2018 - o łącznej długości: - część III – JASIENNA – 21, 91 km - część V – SIEDLCE, SŁOWIKOWA, ŁĘKA, TRZYCIERZ – 25,87 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2018r., nie więcej niż przez 28 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań; 3) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że wykonawca: a) posiada doświadczenie, polegające na wykonywaniu co najmniej 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. zimowe utrzymanie dróg publicznych). b) przy realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem i osobami niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: - dysponuje niezbędnym sprzętem i osobami do obsługi, tj. dla każdej części oddzielnie min. 1 ciągnikiem rolniczym o mocy silnika min. 80 KM (dopuszcza się koparko-ładowarkę) wraz z osprzętem tj. min. 1 pługiem (koparko-ładowarką) oraz posypywarką – rozrzutnikiem, a także minimum. 1 osobą posiadającą odpowiednią kategorię prawa jazdy (dla obsługi koparko-ładowarek świadectwo kwalifikacji wymagane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263)) .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ): 1) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 16 do SIWZ – przykładowy wzór).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w sezonie zimowym 2023/2024 – Sołectwo Bełdno.
Dodano: 2024-04-16 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w okresie od 1 listopada 2022r. do 15 kwietnia 2023r
Dodano: 2024-04-09 - Usługi zimowego utrzymania skoczni i tras biegowych dla Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
Dodano: 2024-04-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w okresie od 1 listopada 2022r. do 15 kwietnia 2023r
Dodano: 2024-03-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Jaszczurowa - Jamnik
Dodano: 2024-02-21 - Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia – Rejon 10
Dodano: 2024-02-19 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W POSZCZEGÓLNYCH SOŁECTWACH GMINY SKRZYSZÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2024-02-05 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych
Dodano: 2024-01-21 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych należących do Zamawiającego
Dodano: 2024-01-21 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2023/2024 R.
Dodano: 2024-01-02