Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2020/2021”

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych terenie gminy Jerzmanowice - Przeginia w sezonie zimowym 2020/2021r.”: WYKAZ DRÓG GMINNYCH OBEJMUJE MIEJSCOWOŚCI: RACŁAWICE, CZUBROWICE, PRZEGINIA , GOTKOWICE, JERZMANOWICE, SĄSPÓW, ŁAZY I SZKLARY. 3.1 Racławice Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1. Miastko (od numeru 105 do 139) 550 2. Miastko połączenie z podskalem (łącznik) 310 3. Krupka 600203K 1460 4. Krupka od 311-315 185 5. Krupka od 320-328 130 6. Podkrupie od 307 -292A 240 7. Podskale 600202K 2270 8. Obwodnica od 210-222 ( 2206/2) 280 9. Droga od 182a do 182 ( 2214/2) 310 10. Droga od 87-82, 87-96 (2174,2160) 420 11. Koło cmentarza droga 2159 100 12. Do Szkoły 2162/1 50 13. Droga od 141-145 (2184/1) 80 14. Od drogi powiatowej do posesji 21A (2167) 40 15. Droga od powiatowej do posesji 152 ( rozwidlenie) 50 RAZEM: 6 475 3.2 Czubrowice Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1. Górka od numeru 204-208, 209-180B, 185-193, 1200 2. Za rzeką droga publiczna 600204K 1495 3. Chrzanowska droga 600197K od gr. Przeginia do gr. z Olkusz 1500 4. Czubrowice Polesie od numeru 221-223 350 5. Droga od powiatowej 1082K w Racławice do numeru domu 216 650 6 Skotnica 600163K od ul. Chrzanowskiej 660 RAZEM: 5 855 3.3 Przeginia Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1. 1.1 Nowa wieś 600197K (od skrętu z powiatowej 2126K) 1330 1.2 Łącznik 150 2. Droga Północna: 2.1 Droga Od wlotu z DK94 ( nr 1 ) 600199 540 2.2 Droga wew. od 13 poprzez 11 do połączenia z droga 600199 177 2.3 Droga wew. od numeru 18 do 96 1170 2.4 droga wew. od numeru 98 do 168 990 2.5 Łącznik 251/13 112 3. Droga Południowa Od numeru 342B do 227 2150 Łącznik 1029/9 110 4. 4.1 Pańskie od numeru 189 do 211 1030 4.2 i 4.5 Pańskie przewiązka z DK94 166 +55 4.3 Droga na Pańskie przedłużenie od nr domu 199 do 169f 65 4.4 od numeru 203 w pola do 1 domu ( dz.ew. 1268) 185 5. 5.1 Krakowska od numeru 212 do 227 510 5.2 Łącznik 1267/7 200 6 6.2 Koło kościoła od DK94 do 370B 350 6.1 Łącznik od parkingu do Nowa Wieś 185 7. Droga koło stawu 314 do 322 120 8 Droga koło Domu Ludowego 109 do 117 110 9 Spławy za kościołem 550 10 Koło mleczarni do posesji 415 80 RAZEM: 10 335 3.4 Gotkowice Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1. Droga 600165K od 47 do 57A 670 2. Wieś (w kierunku Sąspowa do ostatniej posesji) wraz z chodnikiem w ciągu drogi oraz droga 1480 3. Droga koło Remizy do numeru 32 160 4. W kierunku Sułoszowej od 600166K 350 5. Łącznik miedzy droga DK94 a ul. Krakowska 280 6. Łącznik droga krajowa 94 a ul. Krakowska przy stacji Shell 130 7. Od ul. Krakowska do skrzyżowania z dz. 332/2 130 RAZEM: 3.200 3.5 Jerzmanowice Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1. Ul. Krakowska 2030 2. Ul. Zachodnia + Ul. Żarnowiec 3410 + 700 3. Ul. Rajska wraz z chodnikiem 1270 4 Ul. Ojcowska 740 5 Od ul. Ojcowskiej do numeru 45A 80 6. Ul. Widokowa 980 7. Ul. Polna 580 8. Ul. Koło Studni 620 9. Ul. Dębowa Góra 500 7. Ul. Fiołkowa 1030 8. Ul. Sikorka 700 9. Ul. Pod Grodziskiem 920 10. Ul. Pod Jamą 590 11. Ul. Doły + Ul. Wschodnia + Ul. Skała do numeru 7 1850 + 200 12. Ul. Jurajska 1520 13. Ul. Nietoperzowa 1250 14. Ul. Przedłużenie Nietoperzowej do numeru 134 560 15. Ul. Pogodna 150 16. Ul. Graniczna 1540 17. Ul. Świerczyna w kierunku Dębowej Góry 820 18. Ul. Gaj + Ul. Dalnica + Międzygórze 260 + 230 + 550 19. Ul. Szkolna 440 20. Ul. Rzemieślnicza 150 21. Ul. Kalwaryjska + Ul. Mieszka I 510 +70 22. Ul. Spacerowa 710 23. Ul. Kościelna wraz z chodnikiem + Ul. Jana Pawła II + Ul. Nad Stokiem 1850 +100 25. Ul. Krótka 260 26. Ul. Nad Doliną do numeru 17 340 27. UL. Dołki do ostatniego zabudowania od ul. zachodniej 320 28. Ul. Nowa 205 29. Ul. Chochołowa od ul. Zachodniej 80 30. UL. Od Centralnej do numeru domu 274 90 31. Ul. Pileckiego 60 RAZEM: 28 265 3.6 Sąspów Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1. Poręba Od DK 94 do numeru 94A, do numeru 99 oraz numeru 93 3150 2. Dąbrówka Wjazd od DK94 do numeru 113A i do numeru 106 1400 3. Od drogi powiatowej 2134K na Wymysłów w kierunku Gotkowic do skrzyżowania z granicą wsi. 1650 4. Bukowiec Mały Od cmentarza do numeru domu 306 i 298E 1885 5. Sokolec Od drogi powiatowej do numeru domu 307 1175 6. Kościelna, Od skrzyżowania z drogą powiatową 2134K do numeru domu 64A oraz do numeru domu 29 1400 7. Zabugaje Od skrzyżowania obok numeru domu 52A do 82A 710 8. Podkalinów Od boiska do powiatowej drogi 1165 9. Zachodnia /góralska/ Do skrzyżowania 300, do Ruska 550, do Goraja 540 1390 10. Wieś wraz z chodnikiem w ciągu drogi od numeru 1 do 66 1420 12. Od kościelnej do kościoła 180 13. Od skrzyżowania z numerem 66 do numeru 85 480 14. Grabina od 66 do 69 A 400 15. Słupianka koło Skalnego Dworu od 329A do 334 620 16. Od Wymysłowa przy 239 do posesji 242 75 RAZEM: 17.100 3.7 Szklary Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1. Do cmentarza 280 2. Do Kościoła 170 3. Do numeru domu 115 820 4. Droga do Brodła – nieutrzymywana zimą (dojazd od strony Łaz) 1000 RAZEM: 2.280 3.8 Łazy Lp. Nazwa drogi (określenie odcinka ) Długość w mb 1 Droga wew. 152 760 2 Droga główna przez Łazy 2350 3. Międzygórze od strony centrum Łaz 870 4. Droga wew. 59/2 do posesji numer 216 100 5. Droga wew. 61 do posesji numer 214 G 260 6. Do Doliny Będkowskiej do posesji 65C (430mb) (do lasu, pozostała część interwencyjnie) 1170 7. Droga wew. 49/1 do posesji numer 186 oraz droga wew. 115 do numeru 184 180+ 100 8. Droga wew. 37 do numeru 59F od drogi głównej przez Łazy 180 9. Droga od głównej w Łazach do numeru posesji 183 Droga wew. 117 i 26/8 300 10. Droga od głównej do posesji numer 1E 55 11. Droga wew. dz. ew. 64 od głównej do posesji numer 3 110 12. Droga wew. na dz. 34 i 87 ( podzapusty i jawór) 1620 13. Droga wew. 37 do posesji 56C 180 14. Droga wew. 151 do posesji numer 54 360 15. Droga wew. 91 do posesji numer 132 430 16. Droga wew. 127 do posesji 93 ( nazwa zwyczajowa łaźnia) 300 17. Droga wew. 153 i 154 do posesji numer 163A 750 18. Od Łaz do Brodła w Szklarach 1230 RAZEM 11.305 3.9 WYKAZ MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY JERZMANOWICE-PRZEGINIA Lp. Miejscowość Miejsca parkingowe Chodniki 1 Racławice -koło kościoła przy drogach powiatowych 2 Czubrowice - koło remizy OSP 3 Przeginia - koło kościoła - koło Domu Ludowego w Przegini - plac nowej remizy OSP 4 Gotkowice -chodnik w centrum wsi 5 Jerzmanowice - przed remizą OSP (gimbusy) - koło kościoła dojście -od strony drogi gminnej, koło plebani - koło pogotowia ratunkowego - koło Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia -chodnik koło Urzędu Gminy, i koło kościoła 6 Sąspów - koło kościoła - rondo za szkołą podstawową -chodnik w centrum wsi 7 Szklary - parking kolo kościoła 8 Łazy - koło boiska sportowego UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach podanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej wskazania do „zestawienia zimowego utrzymania dróg” dodatkowych odcinków dróg o długości nieprzekraczającej 500 metrów bieżących o podobnym standardzie odśnieżania. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się m.in.: • działania organizacyjno techniczne, • przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości (zakup, transport, magazynowanie materiałów uszorstniających) i sprzętu, • odśnieżanie jezdni, poboczy, chodników i parkingów, • odśnieżanie i zwalczanie śliskości na przepustach i obiektach mostowych, • odśnieżanie obiektów towarzyszących: przystanków komunikacji zbiorowej, zatok postojowych, skrzyżowań, • usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie materiałami ustokrotniającymi tych odcinków nawierzchni dróg, które decydują o możliwości ruchu, wyjątkowo w przypadku wystąpienia gołoledzi usuwanie śliskości poprzez posypanie interwencyjne na całej szerokości drogi, • całodobowy dyżur ludzi i gotowość sprzętu, • patrolowanie dróg, • przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego, • przekazywanie lokalizacji pracy sprzętu z odbiorników GPS, • przekazywanie na nośnikach elektronicznych zapisów z pracy sprzętu ( video rejestratory), • zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym operatorem sprzętu, • załadunek materiałów, • sprzątanie pozimowe dróg m.in. jezdni w szczególności wzdłuż krawężników, korytek betonowych umiejscowionych bezpośrednio przy krawędzi jezdni oraz chodników zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg z koniecznością zastosowania wody (wskazana zamiatarka ze zraszaczem a do miejsc trudno dostępnych sprzęt ręczny do zamiatania). 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, tj: osoby kierujące sprzętem wykorzystywanym, przy realizacji przedmiotu zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1320 z późn. zm.). 2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 8). 3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 1. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt. 1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1. 6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 1 pkt. 1) wzoru umowy. 7) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta na zadanie powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 16.000,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 1) Wadium może być wniesione w: a) formie pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r, poz. 1804 z późn. zmianami). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne wówczas, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011 Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu). 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w pok. nr 116 – Skarbnik Gminy Jerzmanowice-Przeginia, w siedzibie Zamawiającego do dnia składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie niepieniężnej poprzez dołączenie dokumentu do koperty z ofertą. 5. W przypadku, gdy oferta będzie zabezpieczona wadium w postaci innej niż wskazana w pkt. 2 ust. 1) lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem wyżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 2 ust. 1) lit. b-e, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z SIWZ zobowiązanie powinno być złożone w formie pisemnej w oryginale. Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków (zdolność zawodowa lub techniczna) w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 1) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.13 – 23 i ust.5 ustawy PZP. c) Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich, wówczas obowiązkowo przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w posterowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. - Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r., o podatkach i opłatach lokalnych, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach