Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i parkingów w sezonie zimowym 2010/2011

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i parkingów w sezonie zimowym 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników i parkingów, polegające na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach, ulicach, parkingach, placach, zatoczkach i chodnikach. Utrzymanie zimowe dróg gminnych, chodników i parkingów obejmuje całokształt prac związanych z okresem zimowym tj.: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania całej szerokości jezdni w sposób skuteczny do uzyskania przejezdności dróg (także zasp nawianych z pól), rozjazdów, skrzyżowań, (przy odśnieżaniu skrzyżowań należy usunąć śnieg z całego skrzyżowania, również ze środka). 3.2. Po odśnieżeniu ulic Wykonawca zobowiązany jest do udrożnienia zasypanych przejść dla pieszych przy krawężniku (przejście z ulicy na chodnik). 3.3. Wjazd na chodniki i parkingi wyłożone kostką brukową dozwolony pojazdem o masie całkowitej do 5 ton. - dopuszcza się odśnieżanie ręczne. 3.4. Wykonawca przystępuje do odśnieżania bądź posypywania w ciągu 60 minut od chwili otrzymania dyspozycji od upoważnionego przedstawiciela zamawiającego 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu w gotowości technicznej i do świadczenia usług w razie konieczności 24 godziny na dobę. 3.6. Wykonawca zapewnia łączność telefoniczną (bezprzewodową ) z każdym operatorem sprzętu . 3.7. Zakres i kolejność odśnieżania bądź posypywania określi upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 3.8. Koszty związane ze stacjonowaniem sprzętu na terenie miasta lub gminy Węgliniec ponosi Wykonawca 3.9. Wykonywane usługi rozliczane będą w oparciu o oferowane ceny jednostkowe oraz na podstawie kart drogowych (protokołów odbioru) podpisanych w dniu wykonywania usługi przez sołtysów danej miejscowości lub Zamawiającego oraz akceptowane w ciągu 3 dni przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.10. Materiały do realizacji zamówienia - (sól i piasek) zapewnia Wykonawca - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. (Dz.U. z 2005r., Nr 230, poz. 251 z późn. zm.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 3.11. Wykonawca zabezpiecza na własny koszt odpowiednią ilość materiałów tj.: soli i piasku - koszty załadunku należy wkalkulować w cenę posypywania. 3.12. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dowody zakupu soli drogowej do zimowego utrzymania. 3.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej specyfikacji w zależności od potrzeb 3.14. Sprzęt mechaniczny, którym Wykonawca wykonywał będzie usługę musi być sprawny technicznie, dopuszczony przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych oraz przystosowany do prac w każdych warunkach atmosferycznych i powinien posiadać lampę pulsującą. 3.15. Wykonawca usługi bierze pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe wskutek niewłaściwego świadczenia usługi. 4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych oznaczonych następująco: ZADANIE NR 1 - WĘGLINIEC- DROGI: 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 9,854 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 9,854 km 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 9,854 km ZADANIE NR 2- WĘGLINIEC - CHODNIKI 1) odśnieżanie chodników o łącznej dł. 3,750 km 2) posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 3,750 km ZADANIE NR 3- WĘGLINIEC - PARKINGI 1) odśnieżanie o łącznej powierzchni - 2 700 m2 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 o łącznej powierzchni - 2 700 m2 3) posypywanie piaskiem o łącznej powierzchni - 2 700 m2 ZADANIE NR 4 - RUSZÓW 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 11,565 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 11,565 km 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 11,565 km 4) odśnieżanie chodników o łącznej dł. 0,25 km 5) posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,25 km 6) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 640 m2 7) posypywanie parkingów mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 o łącznej powierzchni - 640 m2 8) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 640 m2 ZADANIE NR 5 - CZERWONA WODA 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 25,291 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 25,291 km 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 25,291 km 4) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 780 m2 5) posypywanie parkingów mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 o łącznej powierzchni - 780 m2 6) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 780 m2 ZADANIE NR 6 - STARY WĘGLINIEC 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 17,037 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 17,037 km 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 17,037 km 4) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 400 m2 5) posypywanie parkingów mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 o łącznej powierzchni - 400 m2 6) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 400 m2 ZADANIE NR 7 - PIASECZNA 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 8,841 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 8,841 km 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 8,841 km 4) odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni - 120 m2 5) posypywanie parkingów mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 o łącznej powierzchni - 120 m2 6) posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni - 120 m2 ZADANIE NR 8 - JAGODZIN 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 10,938 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 10,938 km . 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 10,938 km ZADANIE NR 9 - KOŚCIELNA WIEŚ I OKRĄGLICA 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 8,325 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 8,325 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 8,325 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy ZADANIE NR 10 - ZIELONKA 1) odśnieżanie dróg o łącznej dł. 2,0 km 2) posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 50:50 dróg o łącznej dł. 2,0 km 3) posypywanie piaskiem dróg o łącznej dł. 2,0 km 5. Realizacja zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych. W związku z tym należy założyć możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia jest realizacja jednego zadania. Oferty złożone na część mniejszą niż realizacja danego zadania zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. 7. Postępowanie będzie rozstrzygnięte, jeżeli na wykonanie danego zadania zostanie złożona co najmniej jedna ważna oferta. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Karta drogowa - protokół odbioru zimowego utrzymania - stanowi załącznik nr 1 do siwz. 10. Wykaz dróg oraz długości odcinków do odśnieżania i posypywania stanowi załącznik nr 2 do siwz. 11. Wykaz chodników na terenie Węglińca stanowi załącznik nr 3 do siwz. 12. Wykaz parkingów stanowi załącznik nr 4 do siwz. 13. Ustala się następujące warunki płatności. 13.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 13.2. Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660 13.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 14.UWAGA!!! W formularzu oferty podano częstotliwość wykonywanych usług, które służą tylko i wyłącznie do porównania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach