Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w sezonie zimowym 2023/2024

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    Jana Pawła II 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935129
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w sezonie zimowym 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w sezonie zimowym 2023/2024. Zimowe utrzymanie dróg, zwane dalej „ZUD” są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywoływanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:- działania organizacyjno-techniczne realizowane przez przedsiębiorstwa wykonawcze,- przygotowanie materiałów do usuwania śliskości,- usuwanie śniegu z dróg,- usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie materiałów uszorstniających,- prace porządkowe po sezonie zimowym. Szczegółowy opis znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w zakresie:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 zł.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami, których będzie dysponował, wykonawca również winien złożyć opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:1) wykaże się doświadczeniem: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie minimum dwa zamówienia o charakterze i złożoności usług polegających na odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości zimowej na drogach publicznych kategorii gminnej, powiatowej lub wyższej oraz chodników na kwotę minimum 500 000,00 zł każde zamówienie.UWAGA: W przypadku wykazania kilku usług o mniejszej wartości, ilość usług nie będzie sumowana. Warunek musi być spełniony samodzielnie przez wykonawcę lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje usługi.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) Dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:a) 2 sztuki solarko – piaskarki wraz z nośnikiem i pługiem dociskowym,b) Samochodem ciężarowym,c) Ładowarką o pojemności łyżki min. 1,5 m3d) Małym ciągnikiem z pługiem i posypywarką do zwalczania śliskości chodników,e) szczotka mechaniczna wyposażona w zraszacz wody spełniający normę emisji spalin minimum euro 5 oraz norm zapylenia na poziomie PM10,f) szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni chodników.Sprzęt musi być sprawny.Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Sprzęt może być sumowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach