Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2023/2024 R.

GMINA KORZENNA ogłasza przetarg

  • Adres: 33-322 Korzenna, KORZENNA 325
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 440 66 10
  • Data zamieszczenia: 2023-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KORZENNA
    KORZENNA 325
    33-322 Korzenna, woj. małopolskie
    tel. 18 440 66 10
    REGON: 491892297
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2023/2024 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I – LIPNICA WIELKA, NIECEW, BUKOWIECPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 28,01 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2024r., nie więcej niż przez 24 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału.CZĘŚĆ III – JASIENNAPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 17,22 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2024r., nie więcej niż przez 24 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału.CZĘŚĆ IV – ŁĘKA, TRZYCIERZ, SIEDLCEPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 14,5 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2024r., nie więcej niż przez 24 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału.CZĘŚĆ V – LIPNICA WIELKAPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 18,03 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2024r., nie więcej niż przez 24 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału.CZĘŚĆ VI – WOJNAROWAPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 15,55 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2024r., nie więcej niż przez 24 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału.CZĘŚĆ VIII – SIEDLCE, SŁOWIKOWAPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 11,93 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2024r., nie więcej niż przez 24 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: należy wykazać, że wykonawca przy realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: dla każdej części oddzielnie min. 1 ciągnikiem rolniczym o mocy silnika min. 80 KM (dopuszcza się koparko-ładowarkę) wraz z osprzętem tj. min. 1 pługiem (koparko-ładowarką) oraz posypywarką – rozrzutnikiem, a także minimum 1 osobą posiadającą odpowiednią kategorię prawa jazdy (dla obsługi koparko-ładowarek świadectwo kwalifikacji wymagane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2018 poz. 583)) .2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach