Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNCH NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010.

Wójt Gminy Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4410065 , fax. 013 4460258
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Kołaczyce
    Rynek 1 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 013 4410065, fax. 013 4460258
    REGON: 00054636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNCH NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Odśnieżanie wskazanych dróg gminnych i komunalnych wewnętrznych na terenie całej gminy oraz odśnieżanie wskazanych chodników, 3.2. Dostawa żużla, mieszanki piasku z solą oraz mieszanki żużla z piaskiem i solą na potrzeby zwalczania śliskości, 3.3. Zwalczanie śliskości na drogach gminnych, 3.4. Wywóz śniegu w sytuacjach ekstremalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) Zarejestrowanie odpowiedniego przedmiotu działalności. Wykazanie należytego zrealizowania bądź realizowania w ciągu ostatnich 3 lat zamówień w zakresie rzeczowo porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Wykazanie posiadania odpowiedniego sprzętu. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, wykaz doświadczenia wraz z referencjami, wykaz sprzętu, uzupełniony projekt umowy, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach