Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, chodników, przystanków i placów na terenie Gminy Chełm Śląski

GMINA CHEŁM ŚLĄSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 41-403 Chełm Śląski, ul. Stanisława Konarskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32-225-75-04
  • Data zamieszczenia: 2023-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI
    ul. Stanisława Konarskiego 2
    41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie
    tel. 32-225-75-04
    REGON: 276258747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, chodników, przystanków i placów na terenie Gminy Chełm Śląski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział IV SWZPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, przystanków, placów i parkingów gminnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:3.1. Prace przygotowawcze do sezonu zimowego:3.2. usuwanie śniegu, zasp śnieżnych, błota pośniegowego, likwidacji śliskości i gołoledzi na:3.2.1. ulicach pierwszej kolejności utrzymania – zgodnie z wykazem w załączniku nr 11 do SWZ,3.2.2. ulicach, chodnikach, przystankach, placach i parkingach gminnych ujętych w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ,3.3. wywożenie śniegu i lodu – w miarę zaistniałych potrzeb i na wyraźne życzenie zamawiającego.3.4. po zakończeniu sezonu zimowego uporządkowanie dróg, chodników, przystanków, placów, objętych przedmiotem zamówienia oraz z poboczy dróg, z materiałów używanych do wykonania zlecenia, w terminie do 14 dni po zakończeniu obowiązywania umowy; w przypadku nieusunięcia materiałów używanych do wykonania zlecenia czynność tę wykona Zamawiający na koszt Wykonawcy potrącając wartość tego zlecenia ze złożonego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział VIII SWZO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej , to jest: wykonawca spełni udział w postepowaniu, jeżeli wykaże się:2.4.1. doświadczeniem – jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego zamówienia co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg i chodników lub ciągów pieszych lub rowerowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie jednego zamówienia. Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek ten spełnia na podstawie jednego zamówienia,2.4.2. dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: nie mniej niż 5 (pięcioma) osobami do wykonywania usług, w tym osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami mechanicznymi jakimi dysponuje wykonawca.Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.2.4.3. dysponowaniem sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia gwarantującym rzetelne i sprawne wykonanie usługi w tym minimum:2.4.3.1. czterema ciągnikami rolniczymi o mocy minimum 80kM (osiemdziesięciu koni mechanicznych), do których będą zamontowane pługi, bądź dwa ciągniki o mocy minimum 80kM (osiemdziesięciu koni mechanicznych) i dwa samochody ciężarowe (o ładowności powyżej 3,5 tony) z zamontowanymi pługami,2.4.3.2. rozrzutnikiem przystosowanym do posypywania dróg mieszanką piaskowo – solną,2.4.3.3. mini ciągnikiem z przystawką do odśnieżania i posypywania chodników i przystanków,2.4.3.4. sprzętem do ręcznego odśnieżania chodników i przystanków,2.4.3.5. każdy zestaw do odśnieżania mechanicznego musi posiadać na wyposażeniu telefon komórkowy w celu umożliwienia szybkiej łączności z tutejszym Urzędem (numer telefonu należy podać w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ).2.4.4. zamawiający może dokonać oględzin sprzętu przeznaczonego do akcji zima w wyznaczonym przez niego dniu, w okresie związania wykonawcy z ofertą. Sprzęt musi znajdować się w odległości do 20 km od siedziby zamawiającego. Na każde wezwanie zamawiającego wykonawca okaże do wglądu dowody rejestracyjne pojazdów.2.4.5. wykonawca przedstawi kserokopie praw jazdy od osób, które będą kierować pojazdami mechanicznymi przestawionymi w wykazie sprzętu (załącznik nr 7 do SWZ), na każde wezwanie zamawiającego.3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach